marți, 3 septembrie 2013

OOTD: Back to skirt


Blouse/ Bluză SheInside
Skirt/Fustă: Villa/ Miniprix
Pantofi Miniprix.ro

     Dacă în urmă cu circa doi anu obișnuiam să port zilnic fuste, de ceva timp am început să port mai mult pantaloni lungi sau scurți, pentru că mă simt mai bine și nu trebuie să am grijă că fusta mi se va ridica la prima adiere mai serioasă a vântului. Mereu mi-au plcăut fustele bodycon, de lungime medie; cele cu această croială arată vulgar dacă sunt prea scurte, așa că încerc să le evit pe cât posibil. 
     Bluza albă din șifon am achiziționat-o de pe SheInside.com și mi-au plăcut mărgeluțele mărunte aplicate în zona decolteului. Această aplicație transformă vizibil  articolul vestimentar simplu, clasic. Îmi plac mult și mânecile, formate din două volane mici din chiffon, care acoperă frumos umerii. Bluza este versatilă, putând fi combinată atît cu fuste, cât și cu jeanși. Eu mi-am ales măsura S și mi se potrivește. Se închide la spate cu năsturaș.
     Fusta cu flori urmează liniile corpului. Este simplă, însă imprimeul o scoate în evidență.
     Am optat pentru o pereche de pantofi verzi, pentru un plus de culoare.
     Vouă vă plac fustele? Ce model preferați?





   

2 comentarii:

  1. Bluzita este supeeba. Imi place mult si culoarea pantofilor. Te pup.

    RăspundețiȘtergere
  2. Amazing outfit...I like your pretty blog.^^
    Maybe follow each other on bloglovin?
    Let me know follow you then back.
    Lovely greets nessa

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...