vineri, 1 noiembrie 2013

Favoritele lunii octombrie


   În decursul acestei luni am testat și produse noi, însă am revenit la unele pe care le pusesem la ”păstrat” sau am cumpărat produse de calitatea cărora am fost mulțumită în trecut. Deși mi-am propus să folosesc mai multe produse cu regularitate pentru a testa eficiența, m-am dat bătută și am abandonat rutina de frumusețe.   Dacă, spre exemplu, folosesc o loțiune anticelulitică, după 1-2 săptămâni de utilizare de 2 ori/zi o abandonez pentru ca mai apoi să regret, când găsesc tubul printre celelalte cosmetice. Vi se întâmplă și vouă?
 

  1. Gel de duș In the Mood For Love/Gianfranco Ferre - este unul dintre gelurile mele preferate, datorită parfumului subtil și a spumei fine. Îl folosesc de circa 2 luni, dar îl alternez și cu alte produse de baie. Un review al acestui gel de duș puteți citi AICI.
  2. și 3. Șampon și produs de hair-styling Paul Mitchell- pentru îngrijirea părului am început să folosesc șamponul Two Clarifying, de a cărui calitate sunt foarte mulțumită. Loțiunea pentru styling este foarte eficientă, așa că voi reveni cu un review al produselor cât de curând.
  4. Gel pentru igienă intimă Apimond - folosesc acest produs de cca 3-4 luni și sunt foarte mulțumită de calitatea lui. Înainte să se consume tubul, am grijă să îmi cumpăr unul nou. Îmi place mult aroma sa subtilă.



    1. Cremă lifting penttu bust Yves Rocher - am început să o refolosesc, după ce o abandonasem. După câteva folosiri am observat o hidratare profundă și o catifelare a pielii. Când termin și tubul acesta, promit să revin cu păreri sincere.
    2. Gel de curățare Pure Nature cu aloe vera si arnica /Oriflame - este un produs de curățare bunicel, cu o aromă plăcută. Textura sa este fină, însă nu curăță fața suficient de bine , iar efectul de împrospătare nu este tocmai cel pe care mi-l doream.
    3. Cremă de față Apimond- este foarte bună, hidratează pielea și are o textură aerată. Îmi place foarte mult.
    4. Cremă de corp Luxe Caviar Deliplus- este o loțiune de corp medie, nu are o putere de hidratare foarte bună, însă are o formulă ușoară care se absoarbe rapid în piele.



    Am foarte multe parfumuri, puse toate într-un loc, așa că atunci când simt nevoia sau când plec undeva îmi pulverizez câțiva stropi din sticluța care simt că se potrivește cel mai bine cu starea mea din momentul respectiv. Luna aceasta, cele mai folosite prfumuri au fost EDP Ungaro by Ungaro și EDT Gres Cabotine. Primul parfum este ca un coș plin cu fructe, foarte aromat, chiar ușor înțepător, în timp ce al doilea este floral-fresh, potrivit pentru zilele mai calde când nu simți nevoia unui parfum apăsător.



    În ceea ce privește produsele de machiaj, cele mai folosite dintre ele au fost:

  • pudră de față Korres Athens
  • bb cream Misha nuanța 02
  • rimel albastru Sexy Pulp Yves Rocher/ Bleu
  • fond de ten Teint Fluide Zero Defaut Yves Rocher - nuanța Beige 100
  • trusă de farduri Arezia
  • luciu de buze Lip Fusion Infatuation - nuanța Lollipop
  • pensulă de față Heavenly Face
  • rimel negru Volume Build Oriflame

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...