miercuri, 27 noiembrie 2013

Mască de față homemade cu lăptișor de matcă

   Dacă în articolul anterior v-am făcut o prezentare detaliată a Lăptișorului de matcă de la Apiland (vezi aici), astăzi voi vorbi despre beneficiile acestui produs apicol în tratamentele cosmetice pentru îngrijirea feței: diminuarea ridurilor, prevenirea apariției noilor riduri, regenerarea țesutului epitelial, revitalizarea și strălucirea tenului, tonifiere facială, lifting facial, diminuarea considerabilă a acneei, hidratare profundă și catifelarea tenului, stimularea producerii de colagen, care redă elascticitatea pielii.
   După cum v-am spus, în interiorul cutiuței am găsit și câteva rețete cosmetice pe bază de lăptișor de matcă, așa că am fost tentată să îmi prepar propria mască de față acasă, din produse 100% naturale. Din recipientul de 10 g pe care l-am primit spre testare în cadrul campaniei Brander, 2 g le-am alocat îngrijirei tenului, ceea ce înseamnă că mi-am aplicat masca de două ori.


   Era normal să îmi aleg o mască potrivită tipului meu de ten, de aceea am preparat rețeta de Mască pentru ten normal și mixt:

  • 1 linguriță lapte
  • 2 lingurițe miere
  • 2 linguri infuzie de mușețel
  • 1 g lăptișor de matcă (echivalentul a două lingurițe-măsură rase)
  Masca de față se pregătește foarte rapid și simplu, din ingredientele naturale de mai sus. Se amestecă toate până se obține o pastă omogenă, care se aplică pe față și se lasă să acționeze timp de 20 de minute. Masca se clătește cu apă călduță, până când tenul rămâne curat.
   Prima oară când am preparat masca de față am folosit miere Hofigal care este mai lichidă decât mierea obișnuită, așa că nu am obținut o pastă omogenă, ci un lichid gros, pe care l-am aplicat pe față cu o pensulă cu peri naturali. Datorită mierii, masca se prinde imediat de față, așa că și sub forma mai lichidă am reușit să aplic toată masca pe față.
   A doua oara am pus miere ma groasă, așa că amestecul a avut o consistență mai solidă, c o pastă cremoasă. În ambele cazuri, rezultatele au fost aceleași, așa că nu contează ce tip de miere folosiți; fiind un produs natural, are aceleași proprietăți sub orice formă ar fi.
   Masca are un gust foarte dulce, plăcut, pe care nu ai cum să nu îl simți când îți aplici masca. O bunătate cu lapte, miere și lăptișor de matcă, pentru că infuzie de mușețel nu se simte prea mult în gustul amestecului.
    Am lăsat masca pe față în jur de 20 de minute, după care m-am clătit cu apă călduță din abundență. Deși mă așteptam să se clătească greu datorită mierii, nu a fost deloc așa și masca s-a îndepărtat cu ușurință, lăsând tenul foarte curat.
    În ambele cazuri, am folosit masca de față după jumătatea zilei,  timp în care, încă de dimineață, am purtat machiaj pe față(fond de ten și pudră). Înainte să aplic masca m-am demachiat, dar de fiecare dată când mă demachiez îmi simt tenul încărcat așa că folosesc cel puțin un produs de curățare. De multe ori, chiar și după ce îmi spăl fața după demachiere, tot mai simt tenul încărcat. Nu a fost cazul și atunci când am folosit masca de față homemade cu lăptișor de matcă, care mi-a lăsat o senzație incredibilă de prospețime, încât mi se părea că tenul nu a fost deloc încărcat pe parcursul zilei cu vreun produs de machiaj. 


    Pe lângă faptul că asigură curățarea în profunzime a feței, masca cu lăptișor de matcă tonifiază tenul, care devine moale și catifelat, plăcut la atingere. Lăptișorul de matcă, grație propeităților sale antibacteriene și antifungice, curăță și elimină toate impuritățile, mușețelul calmează iritațiile și tonifiază, iar amestecul de lapte și miere asigură hidratarea profundă și strălucirea tenului.
   Cu certitudine, este una dintre cele mai eficiente măști de față pe care le-am încercat până acum, iar preparea ei a fost extrem de plăcută și mult mai simplă decât îmi imaginam. Așa că nu este nevoie să sacrificați mult timp pentru un răsfăț natural cu efecte vizibile. În doi timpi și trei mișcări puteți prepara, în confortul propriei locuințe, un remediu natural eficient pentru îngrijirea tenului.
   Îmi doresc să mai folosesc această mască de față, precum și alte tratamente cosmetice preparate cu ajutorului lăptișorului de matcă, pentru a preveni apariția ridurilor noi, elaticitatea și hidratarea în profunzime a tenului.

   Pe lângă masca pentru ten normal și mixt, cei de la Apiland au mai trecut și alte rețete de măști pentru față pe bază de lăptișor de matcă:



   

Un comentariu:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...