vineri, 10 ianuarie 2014

Ce produse de machiaj am folosit în 2013 ?

   Anul 2013 nu a fost unul sărc când vine vorba despre produsele de machiaj pe care le-m folosit. Am avut ocazia să testez produse noi, să am experiențe noi cu produse pe care nu le folosisem până atunci. Chiar dacă au fost mult mai multe, astăzi vă voi vorbi doar despre produsele pe care le-am avut în portfard în ultimele luni, pentru că pe unele le-am consumat și am aruncat recipientele goale.


    La capitolul fonduri de ten, 2014 m-a prins cu mai multe tuburi, pentru că prefer să alternez fondurile de ten, în funcție de acoperirea pe care mi-o doresc sau de cum se prezintă tenul (dacă are tendințe de îngrășare sau dacă s-a uscat în anumite zone). Momentan, în portfardul meu se găsesc următoarele fonduri de ten:
       1. BB cream Beauty Angel- l-am achiziționat de pe Romwe, la prețul de $8 - este foarte prost, nu-l recomand, iar prețul mi se pare mult prea mare având în vedere calitatea dezamăgitoare. Culoarea este roșiatică, nu are deloc putere de acoperire și nu se întinde uniform
       2. Laneige Snow BB cream- l-am primit de la sora mea, pentru că nuanța era prea deschisă pentru tenul ei. Sunt chiar mulțumită de acest produs, pentru că are o putere destul de mare de acoperire și se vede frumos pe față.
        3. Fond de ten Teint Mirroir Lift Confort -Givenchy - am făcut deja un review al acestui produs AICI (unul dintre cele mai bune fonduri de ten pe care le-am folosit). Preț: 127 lei pe Strawberrynet.com.
        4. Misha BB Cream - mi l-am comandat de pe Ebay.co.uk pentru că am citit multe păreri pozitive la adresa lui. M-a costat 10 $ și sunt mulțumită de el, deși are o tentă ușor cenușie. Asigură o acoperire bună și se menține destul de bine pe față. L-aș cumpăra din nou fără să stau pe gânduri.
        5. Fond de ten Zero defecte Yves Rocher- nu m-a surprins cu nimic acest produs de machiaj, ca și restul fondurilor de ten pe care le-am folosit de la această marcă. Îl folosesc pe post de bază de machiaj sau în combinație cu alt fond de ten, mai dens. Preț standard: 45 lei.
        6. Fond de ten Pupa Smart Skin- m-am înțeles foarte bine cu el, de aceea am scris despre el în postarea de AICI. Preț: 104 lei/ Strawberrynet.com
        7. BB cream Beauty Angel - tot de pe Romwe l-am luat, a costat în jur de $11, dar măcar este mai de Doamne-ajută decât fratele lui leopard. Are o textură foarte densăși cremoasă, care asigură o acoperire medie, însă ca și rezistență lasă de dorit.



    Iubesc blush-urile și pudrele iluminatoare. Dintre toate produsele de machiaj, acestea sunt de departe favoritele mele și mereu îmi fug ochii după ele. La momentul actual folosesc urmăatoarele produse:
         1. Pudră Grace- Philosophy- despre această pudră iluminatoare v-am mai vorbit și în postarea de AICI. Îmi place la nebunie, pentru că iluminează atât de frumos tenul. Când se va consuma, cu siguranță o voi mai cumpăra, pentru că este pe lista mea de favorite. Preț : 100 lei
        2. Fusion Beauty - kit pentru bronzare Ultraflesh - am comandat-o de pe Strawberrynet și promit să fac un review al acestui produs. Conține un fard de obraz cam intens, două farduri-cremă iluminatoare și două creioane mici tot pentru iluminat. Prețul trusei este de 107 lei.
       3. Korres Fard de obraz Botanically Coated Athens - o nuanță oranj de fard de obraz, pe care am ales-o tot de pe Strawberry, la prețul de 67 lei. Deși la început am fost sceptică în privința acestui blush, am ajuns să îl folosesc zilnic, pentru că oferă un aspect natural al tenului.



   Chiar dacă ar fi trebuit să am poate mai multe pensule, trebuie să admit că nu sunt o maestră în arta machiajului, așa că în 2014 m-am rezumat la 4 pensule:
         1. Pensulă pentru fard Oriflame- are 2 capete, unul cu burete, iar la celalalt o pensula cam pufoasa, cu fire lungi, dese, dar moi.
         2. Pensulă I.D. Bare Escentuals - este prevăzută cu peri de calitate, moi, foarte, foarte deși, care permit aplicarea uniformă a fardului de obrad și a pudrei. La început, s-au mai desprins câteva fire, însă acum totul este în regulă și sunt mulțumită de această pensulă. Disponibilă la prețul de 120 lei.
         3. Pensulă angle Burjois- îmi este utilă, chiar o folosesc la fiecare machiaj, în zona ochilor, pentru a uniformiza creionul contur.
         4. Pensulă stipple Elf- chiar dacă în ultimul timp am îneput să folosesc mai mult burețelul pentru aplicarea fondului de ten, din când în când mai utilizez și această pensulă care asigură o acoperire perfectă a tenului. Este disponibilă  la prețul de 22 lei.



     Cu fardurile de ochi nu sunt foarte bună prietenă, pentru că nu sunt pricepută în aplicarea lor. Recunosc că din când în când mai fac câte un machiaj colorat, dar de obicei aplic fard auriu sau roz pe pleoape. În 2013 am folosit:
           1. Trusă de farduri Luxe Avon- sunt încântată de această trusă, pentru că are niște culori frumoase, care se întind bine pe pleoape și rezistă. Eu am primit trusa de la o prietenă dragă, împreună cu alte produse din gama Luxe, despre care am pregătită o postare viitoare.
           2. Fard cremă Calvin Klein, nuanța 301- îl folosesc pentru iluminare doar și își face bine treaba. Mi se pare că se consumă foarte greu, dar sunt tentată ca în viitor să-l folosesc și pentru iluminarea pomeților. Preț- 45 lei pe Strawberrynet .
          3. Trusă de farduri Arezia- am trusa tot de pe Strawberrynet, de unde mi-am comandat foarte multe produse pentru machiaj anul trecut. Trusa arată foarte bine, insa fardurile sunt de calitate medie; unele dintre ele sunt pre prăfoase și nu se prind deloc pe pleoape, iar altele sunt mult prea sidefate pentru gustul meu. Trusa mai conține pudră, 2 farduri pentru obraz și câteva luciuri de buze. Preț: 90 lei.
 
 
     Am aruncat câteva rimeluri pe care deja le-am consumat anul trecut, așa că astăzi vă prezint trei rimeluri în nuanțe diferite, de care sunt mulțumită:
           1. Rimel Luxe Avon- îl am în nuanța maro și îl folosesc când îmi doresc un look natural. Îmi place mult periuța clasică, cu peri deși.
           2. Rimel Oriflame Volume Build- am avut numai experiențe plăcute cu rimelurile Oriflame, au o calitate foarte bună, iar prețurile sunt mici. Rimelul are o nuanță intensă de negru, oferă volum genelor și le conturează frumos.
           3. Rimel Sexy Pulp Yves Rocher -l-am primit cadou, în nuanța albastru, pe care mi-o doream de foarte mult timp. Sunt încântată de acest rimel, care își face bine treaba. Preț : 45 lei


 
    Anul 2013 a fost un an al schimbării în ceea ce privește produsele pentru buze. Dacă înainte nu suportam să simt ceva pe buze, acum am reușit să mă împrietenesc cu rujurile și le port în geantă, oriunde mă duc.
         1. Ruj Avon- o nuanță intensă de roșu, însă rujul are o textură fină, cremoasă și se simte plăcut pe buze. Are o acoperire foarte bună, este intens și rezistă destul de bine pe buze.
         2. Ruj Oriflame nude- am făcut un review al rujului AICI.
         3. Ruj Luxe Avon - nuanța High Style Coral- am să vă povestesc despre el în postarea despre gama Luxe, însă este un ruj pe gustul meu, cremos și hrănitor, într-o nuanță foarte plăcută.


    Voi ce produse de machiaj ați folosit în 2013? Care au fost preferatele voastre și care v-au dezamăgit?

    Vă aștept, ca de fiecare dată, cu impresii, întrebări și comentarii :)

2 comentarii:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...