luni, 20 ianuarie 2014

OOTD: Bandage Mint Dress


     V-am vorbim în mai multe rânduri despre rochiile bandage, așa că m-am decis să fac o postarare în care să vă arăt un outfit cu o astfel de rochie. Chiar dacă vremea nu este potrivită pentru o astfel de ținută, am profitat de soare și am ieșit afară câteva minute pentru a face poze. Acum puțin timp nu am mai stat pe gânduri și mi-am comandat această rochie Udobuy, pe care am găsit-o la prețul promoțional de numai $30.
     Dacă ați citit deja această postare, știți că cei de la Udobuy au o linie de rochii bandage superbe, în diverse culori și croieli, pentru toate siluetele. Eu am ales o rochie simplă de culoarea mentei, cu bretele subțiri. Prețul a fost primul motiv care m-a determinat să o achiziționez, fiindcă eram tare curioasă în privința calității acestor rochii bandage.
     Cum am deschis pachetul am fost surprinsă de materialul grozav din care este confecționată, un material elastic, dar gros, care nu face cute. Mi-am ales măsura S și mi s-a potrivit perfect, deși am impresia că genul acesta de rochie mă sufocă.
     Nu-mi plac rochiile foarte scurte pentru că mi se par greu de purtat și stau cu grija să nu se ridice. Așa că un alt lucru care m-a încântat la această rochie a fost lungimea ei (nu este nici prea scurtă, dar nici prea lungă). În plus, rochia are multe bretele la spate care sunt unite prin niște elemente metalice aurii- cred că este motivul cel mai interesant al acestui obiect vestimentar. Se închide cu un fermoar lateral.
   
     Mai jos aveți rochia cu toate detaliile:


    După părerea mea, genul acesta de rochie poate fi purtat de aproape orice femeie, numai să avem grijă să alegem măsura potrivită . Multe femei se feresc de rochiile mulate, din materiale elastice care urmează liniile corpului, însă am văzut multe vedete care deși nu au corpul perfect, optează pentru astfel de rochii. Este de preferat să alegem exact măsura care ni se potrivește: o măsură prea mică ne scoate defectele în evidență, la fel și una mai mare. Totuși, pentru a fi în formă și a putea o rochie bandage fără probleme, vă recoman să faceți puțină mișcare în fiecare zi .
     Din păcate, mie nu-mi place să port lucruri mulate cu bretele subțiri, pentru că mi se pare că nu mă avantajează. Nu am o talie foarte subțire și nici sânii mari, așa că pur și simplu nu-mi place cum se așează pe orpul meu. De aceea am optat pentru o jachetă subțire de dantelă, pe care să o port peste rochie. Jacheta subțire de la Romwe era pe lista mea de dorințe de mult timp, pentru că-mi plac la nebunie hainele de dantelă  și văzusem una similară pe un site britanic de care m-am îndrăgostit la prima vedere, însă nu mai era disponibilă în măsura mea. Am fost fericită când am primit-o, pentru că este simpatică și mi se pare destul de versatilă. Ca accesorii, m-am oprit la culoarea verde și am ales o pereche de pantofi cu botul ascuțit și ținte, un colier și o brățară metalică.

Rochie Udobuy
Jachetă dantelă Romwe
Colier Oasap
Brățară vintage









9 comentarii:

  1. E super draguta rochia si iti sta tare bine!
    Ai asortat-o super dragut!
    Sa pui pozele mai mari (daca vrei bineinteles) sa se vada mai bine si detaliile :)
    Te pup!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mersi mult, Dorina! :*
      Am mai mărit pozele, sper ca acum se vad mai bine detaliile hinutelor :)

      Pupici

      Ștergere
  2. beautiful dress!! Love the color! Would you like to follow each other? Let me know ^^

    RăspundețiȘtergere
  3. Este foarte frumoasa tinuta!
    Imi doream si eu jacheta de la Romwe, dar nu credeam ca arata atat de frumos. Acum m-am convins! <3

    RăspundețiȘtergere
  4. Rochita este foarte draguta si iti sta bine, dar observ o mare diferenta de nuanta intre picioare si restul corpului.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc, Mihaela.
      Diferenta este datorata dresurilor care sunt putin mai inchise decat culoarea pielii. In plus, era destul de rece afara si mi se albeste pielea la temperaturi scazute.

      Ștergere
  5. Foarte frumoasa rochia si se potriveste de minune cu culoarea parului tau, arati very irish!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Vaai, Camelcutza dragă, ai reușit să mă faci să roșesc de-a binelea, pentru că am o slăbiciune pentru irlandezi :))
      Pupici

      Ștergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...