duminică, 19 ianuarie 2014

Review: Gel de duș cremă și unt de corp Gerocossen cu lămâie și măsline


      Folosesc produsele cosmetice de la Gerocossen de ceva timp, în special pe cele pentru îngrijirea tenului, de care am fost foarte mulțumită. Din acest motiv, am decis să folosesc și produse din gama Herbals pentru îngrijirea corpului, așa că mi-am ales setul cu lămâie și măsline, care promitea să curețe, să hidrateze și să ofere o senzație de prospețime pielii.


      O să încep cu gelul de duș cremă care se prezintă sub forma unui lichid gros, albicios. Cu toate acestea, îi lipsește textura cremoasă pe care mi-o doream, pentru că sunt adepta gelurilor de duș dense, care sunt mai consistente și se astfel se consumă mult mai greu. Gelul de duș cremă, în ciuda denumirii, are o consistență ușoară, aerată, plăcută la atingerea pe piele, dar care face ca lichidul să se prelingă printre degete și o parte din cantitatea aplicată în pumn să ajungă în cadă. Prin urmare, de la prima folosire mi-am dat seama că trebuie să fiu atentă când aplic gelul de duș, pentru a nu risipi din produs mai mult decât este nevoie. O dată aplicat pe corp, gelul de duș se tranformă într-o spumă foarte fină, care se simte extrem de plăcut pe piele, mai ales că are un miros ușor înțepător datorită lămâii, care te împrospătează imediat. Chiar dacă spuma este delicată, acest gel de duș reușește să curețe foarte bine pielea și să confere acea senzație de prospețime pe care o promite.


     Eu nu am simțit aroma de măsline, care de altfel este și mai discretă decât cea de lămâie. Produsul este perfect pentru zilele calde, pentru că oferă o senzație incredibilă de împrospătare, ori în diminețile în care sunteți mai somnoroși și aveți nevoie de un impuls pentru a deveni energici.
     Produsul este disponibil în magazinul online DacicCool, la prețul de 13 lei pentru un flacon de 250 ml - îl puteți comanda de aici. Mai jos am atașat lista cu ingredientele gelului de duș, pentru că știu că multe persoane sunt interesate de acest aspect.


    Din cauză că uneori sunt delăsătoare și uit să-mi aplic cremă de corp după ce fac baie, de fiecare dată când încep o gamă de produse pentru corp, întâi consum gelul de duș și loțiunea rămâne aproape pe jumătate întreagă. Așa am pățit și cu untul de corp de la Gerocossen, însă explicația este simplă: chiar dacă se numește unt de corp, acest produs are o consistență deloc grasă, având o textură fină, care se întinde cu ușurință pe piele, astfel că o cantitate mică de cremă este suficientă pentru aplicarea pe întregul corp.


    Ca și gelul de duș, crema are o aromă fresh de lămâie, care te învăluie o dată ce o aplici pe piele. În fapt, parfumul acestei game este unul discret, care nu provoacă dureri de cap, însă parfumează plăcut pielea. Untul  are o culoare alb-gălbuie, dar devine transparent imediat ce este masat pe corp, fără a lăsa dâre albe, cum se întâmplă cu ale creme sau unturi de corp. Se absoarbe rapid în piele și oferă hidratarea optimă de care pielea are nevoie, însă eu aplic produsul de două ori pe porțiunile de corp unde pielea este mai uscată (coate, genunchi și călcâie).
    De fiecare dată aceste două produse m-au relaxat prin mirosul lor plăcut de lămâie, care nu este deloc săcâitor, încât să-ți provoace dureri de cap și să nu mai vrei să folosești cosmeticele respective. Untul reușește să hidrateze bine pielea datorită faptului că în compoziție are și 5% unt de shea, recunoscut pentru proprietățile sale hrănitoare.
    Din gama Herbals de la Geroccossen mai face parte un set pentru îngrijirea corpului cu aromă de piersică și avocado (gel de duș și unt de corp), disponibile la aceleași prețuri. Un review complet al untului de corp cu piersică găsiți în  postare de aici.
   

    Untul de corp este disponibil aici, la prețul de 15 lei pentru un flacon de 250 ml. Mie mi-a ajuns pentru o lună de zile, însă nu am aplicat produsul zilnic. Dacă doriți acest produs, verificați și promoțiile active din magazinul DacicCool, pentru a vă bucura de mai multe produse cosmetice la același preț.
    Eu am fost mulțumită de aceste două produse pentru îngrijirea corpului, pentru că mi-au curățat bine pielea și mi-au oferit hidratarea de care am avut nevoie. Cu toate acestea, consistența gelului de duș nu a fost tocmai pe placul meu, la fel și aroma fresh . Chiar dacă mirosul produselor este foarte plăcut , eu sunt adepta aromelor floral-fructate, așa că acest set este potrivit pentru persoanele care iubesc aromele fresh, lămâia, sau pentru cele care caută produse care să le asigure prospețimea.
     Mai jos aveți lista cu ingredientele untului de corp cu lămâie și  măsline:


Un comentariu:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...