luni, 10 februarie 2014

Review: Ruj mineral Bella Pierre/ nuanța Catwalk



   Despre produsele cosmetice Bella Pierre am citit pe blogurile din afară, într-o perioadă în care cosmeticele minerale erau în centrul atenției, ca o revoluție în arta machiajului. Bella Pierre este un brand recunoscut pentru produsele sale 100% naturale, din a căror compoziție lipsesc substanțele chimice pe care le regăsim pe cutiile altor cosmetice. Așadar, dacă sunteți în căutarea unor produse de machiaj fără parabeni sau alți conservanți sintetici și toxici, care pot irita pielea și cauza reacții alergice, Bella Pierre este varianta cea mai potrivită, oferind o gamă largă de cosmetice, de la fonduri de ten, pudre, glossuri și rujuri de buze, până la farduri și chiar lacuri de unghii.
   Mai mult, aceste cosmetice sunt recomandate tututor tipurilor de ten, inclusiv persoanelor cu pielea sensibilă, deoarece au în compoziție substanțe anti-oxidante, filtre naturale UVA și UVB, care oferă protecția necesară pielii. Eu m-am împrietenit cu acest brand prin intermediul magazinului online BeSpecial, care comercializează o serie dintre produsele Bella Pierre; astăzi am să vă povestesc despre Rujul cu minerale Cat Walk, o nuanță perfectă pentru obținerea unui machiaj nude al buzelor.


    Rujul vine ambalat într-o cutiuță de carton negru, imprimată cu scrisuri argintii; un ambalaj destul de simplu, dar de bun gust. Deși la început mă tenta să aleg o nuanță de roșu, în cele din urmă mi-am comandat nuanța Cat Walk, un ruj deschis ca și culoare, potrivit pentru orice moment al zilei. În realitate, rujul are o culoare roz-somon, care arată foarte natural de buze, având un plus de strălucire grație particulelor aurii din compoziție.
    Ca și textură, este un ruj gros, care trebuie aplicat cu pensula, sau mai bine folosind direct degetele. La contactul cu buzele, rujul pare lipicios, dar de fapt este numai senzația creată de textura sa densă, pentru că buzele nu se lipesc între ele cum se mai întâmplă în cazul glosurilor. Consistența acestui ruj se aseamănă cu cea a rujurilor care conțin particule strălucitoare, fără a reuși să facă buzele netede. Cu toate acestea, rujul rezistă foarte bine pe buze și nu se șterge la contactul cu apă; desigur, dacă vă propuneți să îl înlăturați cu un șervețel pentru a-i testa rezistența la transfer, atunci veți constata că o mare parte din ruj va fi îndepărtată de pe buze.


    Am încercat să suprind nuanța rujului, în două lumini diferite. După cum se poate observa, rujul are un aspect natural, iar particulele strălucitoare îi conferă un aspect foarte plăcut.
    De când l-am comandat, îl port cu mine peste tot, pentru că îl pot aplica oricând simt nevoia să dau puțină strălucire și o culoare discretă buzelor. Mai mult, se aplică foarte ușor, așa că nu stau cu grija că se întinde sau că l-am aplicat în afara conturului buzelor.
   Rujul de buze este disponibil AICI, la prețul de 57 lei (redus de la 96 lei).  Pe site mai sunt disponibile nuanțele Ruby și Envy, adică un roșu intens , respectiv un roz închis.
   Produsul expiră la 30 de luni de la deschidere.
   Cantitate: 3.5 g

   PS: Participati si la concursul BeSpecial.ro AICI.




12 comentarii:

  1. Vreau să citesc mai multe recenzii despre produsele acestei firme. Chiar mi-au stârnit interesul :)
    Să folosești rujul cu drag ! Review-ul tău este complet și util.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc mult, Larisa:) Voi vorbi si despre alte produse ale brandului Bella Pierre pe viitor.

      Pupici

      Ștergere
  2. imi place nuanta:)
    l-as purta. mai rar gasesc nuante de nude/ maroniu care sa mi placa:D

    http://thatswhywesmile.blogspot.ro

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...