marți, 22 aprilie 2014

Cumpărături de primăvară de la Kurtmann


   Anul acesta, primăvara ne-a făcut bucuria de a sosi chiar la timp, cu soare, iarbă proaspăt crescută și boboci de floare frumos colorați, astfel că ne-am împrietenit repede cu vremea frumoasă și am împachetat hainele de iarnă, lăsându-le loc celor mai subțiri de primăvară.
   În ultima perioadă, am devenit fidelă magazinului online Kurtmann.ro, astfel că în ultimele două luni am primit câteva colete pline cu lucrușoare minunate, pentru care nu am fost nevoită să scot o sumă de bani exagerată. Așa că am început la propriu primăvara cu Kurtmann, bucurându-mă de haine, încălțăminte și accesorii de la branduri cunoscute, precum Zara, Bershka sau Tally Weijl, care mi-au fost de fiecare dată livrate prompt, în maxim 24-48 h de la plasarea comenzii.
  Cum primăvara îmi dă un sentiment de bunădispoziție, am ales mereu haine în nuanțe deschise ,care să se potrivească cu senzația de prospețime și de puritate a noului sezon. Am vânat mereu noile modele postate pe site și am adăugat repede în coșul de cumpărături preferatele mele, asigurându-mă că voi intra negreșit în posesia lor.
  Deja am noi articole adăugate pe lista de dorințe și sunt sigură că și în ultima lună de primăvară voi purta haine de pe Kurtmann, precum și pe durata verii. Am fost atentă și la trendurile acestui sezon, așa că am încercat să bifez pastelurile, imprimeul floral și dantela: am pus ochii pe o pereche de pantaloni Stradivarius verde-mentă, o fustă Bershka cu flori și o bluză Bershka cu inserții de dantelă.

    Pantalonii Stradivarius au o minunată nuanță de verde-mentă, una dintre culorile vedetă ale sezonului, apreciată în primul rând pentru versatilitatea sa. Îmi plac pastelurile pentru că sunt ușor de asortat și îndulcesc orice ținută, plus că oferă un aspect feminin și romantic.
   Îmi plac pantalonii cu croiala skinny pentru că pot fi purtați cu orice tip de încălțăminte, mai ales cu pantofi cu botul ascuțit și sandale.
   În primăvara aceasta îi voi asorta cu bluze lejere, din materiale delicate, precum șifon, mătase și dantelă, pentru a da naștere unor ținute casual-chic interesante. În picioare voi purta pantofi, iar când afară se va mai încălzi voi trece la sandale cu toc și bretele subțiri.
  Dar pentru că vremea e frumoasă și ne îmbie la plimbări, voi combina pantalonii cu topuri simple și tricouri cu mesaje și imprimeuri amuzante, pentru ținute casual-sport. Teneșii vor fi, desigur, la putere!
  Pe site am văzut pantaloni cu aceeași croială și în alte tonuri pastelate, precum roz, lila sau bleu.



    Fustele bodycon sunt un simbol al feminității de câteva decenii încoace, iar vedetele din toată lumea nu se sfiesc să-și etaleze siluetele în acest tip de fustă.
   Îmi place fusta Bershka datorită imprimeului floral viu-colorat, care se potrivește de minune cu natura ce s-a trezit la viață și se răsfață în razele blânde ale soarelui. Confecționată dintr-un material ușor elastic, această fustă este confortabilă și chiar dacă urmează liniile corpului, nu sufocă pielea, ci o lasă să respire.
   Aș purta această fustă cu o pereche de ghete ankle boots, o bluză albă și sacou pentru o ținută casual perfectă pentru primăvară. Aș înlocui ghetele cu balerini, iar sacoul cu un cardigan atunci când aș opta pentru o plimbare sau o ieșire în oraș cu fetele, în timpul zilei . Pentru zilele mai călduroase, aș combina fusta cu un top alb și o pereche de sandale cu toc.
  Pe site am văzut multe modele de fuste bodycon, unele dintre ele sunt simple, însă altele au imprimeuri diverse, cu dungi, flori sau modele abstracte. După părerea mea, este un obiect vestimentar care ar trebui să se regăsească în garderoba fiecărei femei în acest sezon.

   Dacă aveți nevoie de inspirație, iată cum am purtat eu hainele și accesoriile din magazinul Kurtmann.ro în această primăvară (am precizat pentru fiecare imagine ce produse sunt achiziționate de pe site):

^Fustă și bluză Bershka

^Bluză Bershka și colanți

^Fustă Bershka

^Rochie și curea Bershka


  Nu ratați noile modele din colecția Zara Woman (click pe iamgine pentru a accesa oferta):

Kurtmann

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...