joi, 17 aprilie 2014

Ofertă Yves Rocher de Paști



   În ultima perioadă am renunțat să mai comand produse cosmetice de la Yves Rocher de pe cataloagele primite prin poștă și am preferat magazinul online, unde ofertele mi se par mult mai interesante. Cum afară s-a încălzit și vine vara, este sezonul gelurilor de duș. Mie îmi plac la nebunie cele de la Jardins du Monde, pentru că sunt bune, miros foarte plăcut și au un preț foarte mic.
   Deși am mai primit oferte prin poștă și pe e-mail, cea mai interesantă mi se pare cea de pe site. O să vă arăt cele mai interesante produse, în opinia mea și o să vă dau și câteva mici trucuri pentru a primi cât mai multe produse și a plăti o sumă rezonabilă.
   În primul rând, se merită să achiziționați gelurile de duș de la Jardins du Monde: alegeri trei arome diferite, pentru care plătiți doar 22 lei și primiți și un burete de baie cadou! Toate cele 12 arome disponibile, pentru toate gusturile, le găsiți în această categorie (click aici).
   Apoi, nu uitați să verificați și categoria de produse reduse cu până la 50%, intitulată Petrecerea frumuseții. Aici mi-au atras atenția șervețelele demachiante și apa demachiantă micelară, pe care le-am mai avut și care mi s-au părut foarte bune.
    Mai jos am simulat o comandă, adăugând în coș un set de geluri de duș și un pachet de șervețele demachiante:



   Așa arată coșul de cumpărături. După cum puteți vedea, am adăugat două produse în valaore de 40,90 lei, pentru care îmi pot alege un cadou. Pot alege produsul preferat dintre următoarele patru: 
  • cremă de zi pentru intensificarea tinereții tenului normal și mixt
  • cremă BB Ten sublim (fond de ten)- disponibil în două nuanțe : deschis și mediu
  • set duo pentru ten luminos : gomaj cu sâmburi de caisă și mască cu extract de merișoare
  • cadou supriză (a cărui valoare este de 129 lei)- dacă aveți la îndemână un Tarif al frumuseții, puteți verifica ce produs are acest preț standard
   Eu aș alege setul duo pentru ten luminos, pentru că atât gomajul cât și masca sunt extraordinare și merită încercate. Mie îmi place să-mi exfoliez fața, mai ales acum când a venit căldura și îmi simt tenul tot mai încărcat.
   Dacă comanda rămâne așa, trebuie să plătesc 12 lei pt transport, așa că plătesc în total 53 lei pentru 8 produse (3 geluri de duș, buretele, șervetelele demachiante și setul de 2 produse cadou).
   Dacă mai comandați produse și depășiți valoarea de 99 lei, beneficiați de transport gratuit și mai primiți încă un cadou: o geantă de voiaj mov. Cu 41 lei vă luați 8 produse, în timp ce cu 99 de lei vă puteți lua mult mai multe :D
    


   Țin să vă prezint și o altă ofertă, ale cărei praguri sunt aceleași, numai că în loc de cadoul surpriză puteți alege un set de cosmetice cu liliac, iar pentru o comandă mai mare de 99 lei primiți o geantă de plajă foarte simpatică (click pe imaginea de mai jos pentru a vedea oferta)

Yves Rocher

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...