sâmbătă, 19 aprilie 2014

Pregătiri pentru masa de Paște


    Anul acesta m-am decis să fac și eu niște prăjituri mai speciale pentru sărbătorile pascale, așa că după ce am căscat ochii câteva ore pe site-ul Laurei Sava (http://www.laurasava.ro/), mi-am pus în plan să fac două prăjiturele apetisante. Așa că mi-am trecut repede rețetele pe agendă, pentru ca a doua a zi să merg după ingrediente.
   Aveam nevoie de marțipan și mascarpone, dar și de zmeură sau orice alte fructe de pădure, așa că am mers direct în Lidl, unde mereu găsesc lucruri foarte calitative, la prețuri accesibile. Am găsit toate ingredientele, am băgat lista în geantă și am oftat când am trecut pe lângă casa de marcat (în ultima perioadă mi-am propus să cheltuiesc mai puțin), dar am închis ochii și m-am prefăcut că bonul de marcat e doar un coșar, un coșmar care a ajuns în portofel.

   În vinerea mare m-am apucat de prăjiturit și am stat vreo 5 ore în bucătărie, timp în care am bibilit totul, cum fac de obicei când gătesc ceva. Mărturisesc că mereu am fugit de prăjituri fancy, cu creme și glazuri, dar am pus piciorul în prag și m-am apucat de treabă. La sfârșitul zilei aveam 4 tăvi de prăjituri  (tavă de cozonac), pentru că am mai avut și alte cereri din partea familiei. Am făcut prăjitură cu cremă de vin roșu și marțipan și prăjitură cu cremă de mascarpone și zmeură. Am mari emoții pentru că nu știu în ce măsură vor ieși bine, mi-e tare frică de prăjiturile lăsate peste noapte la rece.

  Astăzi am pregătit drob de pui și salată boeuf, pentru că în fiecare an intră în atribuțiile mele. Sora mea a scăpat doar cu un tort diplomat, însă i-a ieșit foarte bine, pentru că între timp l-am și gustat. După o muncă de două zile, nu pot spune decât că este tare greu să fii ”gospodină”! :D
   Voi ce bunătăți ați pregătit, dragelor?



3 comentarii:

  1. eu n-am prea contribuit anul asta la pregatiri, doar la aprovizionare am fost pe faza.

    oua de martipan de la lidl am avut anul trecut :). anul asta am trecut pe la Kaufland pt dulciuri.

    Paste fericit!

    RăspundețiȘtergere
  2. Cand imi spune Dante ca e greu sa fii mic imediat il invit sa se apuce de facut mancare. Si il lecuiesc :). Pentru ca uneori ajung si eu la concluzia ca tare greu e sa fii gospodina. mai ales in astfel de zile. dar si cand sunt apreciate bucatele cine e vedeta? tot gospodina. eu zic ca se merita :).

    RăspundețiȘtergere
  3. eu o sa pun zilele astea pe blog cam toate bunatatile...sau macar o parte din ele. au fost...2 zile pline de bucatareala. dar a meritat!

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...