vineri, 30 mai 2014

Cum purtăm pantalonii cu imprimeu


    Multe dintre femei stau în dubiu când vine vorba despre pantalonii cu imprimeuri: fie nu se potrivesc stilului lor vestimentar, fie îi privesc ca pe un soi de pijamale pe care nu se cuvine să-i poarte în public. Eu nu m-am încadrat niciodată în vreuna dintre aceste categorii și mereu am vrut să încerc modele noi de haine, tocmai pentru a ajunge să-mi găsesc stilul vestimentar care mă caracterizează.
   Pantalonii cu imprimeuri este bine să-i purtăm în special cu topuri, bluze și cămăși simple, într-o singură culoare, pentru a nu încărca ținut. De preferat, putem alege una dintre culorile imprimeului, astfel încât să obținem un joc de culori plăcut și să nu dăm greș cu ținuta nostră. Când vine vorba despre imprimeuri, acestea pot varia de la modele geometrice, la imprimeuri abstracte sau florale. Preferatele mele sunt imprimeurile florale, pe care vi le recomand și vouă, chiar și pe o pereche de pantaloni.
   Eu obișnuiesc să port blugi cu imprimeu floral și iarna, chiar dacă cunoscuții mereu strâmbă din nas când mă văd, în ideea că în sezonul rece trebuie să fii posomorât și să porți doar negru, kaki și bleumarin. Dacă vi se pare prea mult să ieșiți iarn în pantaloni imprimați, măcar primăvara și vara puteți profita de vremea frumoasă pentru a purta ținute vesele și colorate. Pantalonii capri din bumbac, cum sunt ai mei, ori cei din mătase sau materiale vaporoase, chiar și cei harem, sunt perfecți pentru a ne înviora ținuta.

   Pe Kurtmann.ro a fost disponibilă o minunată pereche de pantaloni Zara, cu un imprimeu floral discret. pantalonii cu croiala capri, urmând liniile unor pantaloni office, au o lungime 7/8, dar cum eu nu am aceeași înălțime ca manechinele Zara, îmi vin puțin mai lungi, însă lungimea lor este un lucru care îmi place.
  Pantalonii au două buzunare în față și două în spate, ascunse. Genul acesta de pantaloni, cu buzunarele ascunse, tipic pantalonilor office, avantajează cel mai bine posteriorul, făcându-l să pară bombat.  Eu mi-am ales măsura 36 și îmi place cum se așează pe corp, chiar dacă nu se mulează perfect.
   Eu am ales să-i port cu un pulover subțire, bleu, cu un imprimeu alb șters. Puloverul distressed are avantajul că poate fi purtat atât în sezonul rece, cât și în cel cald, având un aspect plăcut, relaxat. În picioare am optat pentru o pereche de sandale din piele întoarsă, într-o puternică nuanță de mov, care se regăsește și în imprimeul pantalonilor, cât și în nuanțele cerceilor. 

Pulover SheInside.com
Sandale Dorothy Perkins
Cercei handmade EbonyVintage

PS: Nu stiu ce se intampla cu fotografiile, dupa ce le incarc devin albastrui :( 





   Chiar dacă acest model nu mai este disponibil în acest moment, am făcut o selecție de câteva modele de pantaloni cu imprimeuri care mi-au atras atenția. Toate perechile sunt marca Zara și au prețuri accesibile:
 







6 comentarii:

  1. Eu sunt o mare fana a imprimeurilor (de orice fel) iar tinuta ta imi place foarte mult. :)

    RăspundețiȘtergere
  2. wow, tinuta asta e minunata <3
    Imi plac la nebunie pantalonii tai cu imprimeu, dar si sandalele <3

    RăspundețiȘtergere
  3. Pantalonii tai sunt foarte frumosi, imi plac si cei pe galben, port pantaloni cu imprimeu, dar nu-mi plac toti, mai ales cei cu aspect de pijama. :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Foarte faini pantalonii. :)

    http://the-may-day.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
  5. Absolut superbi pantalonii si corect accesorizati cu sandalele... ador combinatia de culori, arata minunat!! Am si eu vreo 2 perechi, imi plac mult, ar trebui sa-mi mai cumpar :) Pacat ca astia nu mai sunt pe stoc...

    http://diana.doubleweb.ro/

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...