sâmbătă, 14 iunie 2014

Rochia albă cu broderie Zara (Comandă Kurtmann)


   În urmă cu mai puțin de o săptămână am găsit pe Kurtmann.ro o frumoasă rochie alba cu broderie Zara, care mi-a căzut imediat cu tronc. Știam deja minunata colecție Zara de rochii și bluze din dantelă, din care face parte și aceasta, așa că nu am stat pe gânduri și am pus-o repede în stoc, mai ales că era disponibilă doar în măsura M și m-am gândit că poate este și singura.
   Sunt o mare iubitoare de haine cu broderie sau dantelă, în special în culori deschise, diafane. Întotdeauna voi opta pentru o bluză feminină decât pentru un tricou, așa că mereu stau cu ochii în patru când văd ceva frumos.
   Am comandat din outletul online Kurtmann.ro această Rochie Zara (click aici), confecționată dintr-un voal subțire, dublat de o rochiță spaghetti mată.  Cum am primit coletul, am fost pe deplin încântată de această rochie de vis! Vara îmi place să port rochii și alte haine deschise la culoare, combinate cu accesorii bronz sau aurii, pentru că arată frumos pe o piele închisă la culoare, de la bronzat.
   Rochia are mânecile lungi, o croială simplă tip tunica și un material vaporos, perfect pentru zilele calde. Am detașat dublura de rochie, pentru că era prinsă în două locuri, pentru a o purta și cu o altă rochie superbă, croșetată manual. Sper să am ocazia să vi le arăt pe amândouă,pentru că sunt tare frumoase și se așează frumos pe corp.







  Ieri au mai fost adăugate modele noi pe site, și mă oftic pentru că tocmai am ratat frumusețea aceasta de rochie Zara (click aici). Până m-am învârtit între portofel, apoi la card și birou, a și dispărut din stoc :(( Seamănă cu a mea, dar tot îmi pare rău că nu am pus mâna pe ea!

 
  Îmi place și Rochie Zara cu broderie (click aici) de mai jos:

 Cât despre încălțăminte, tocmai a fost reînnoit stocul cu multe modele deosebite, dela sandale joase și cu toc, la pantofi și balerini. Ați văzut noile perechi de încălțăminte de pe Kurtmann? Imposibil să nu vă placă măcar o pereche. Le găsiți pe toate aici: http://ttap.co/TO8rzF



3 comentarii:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...