joi, 28 august 2014

Un fruct pe zi: Suc natural de piersici și banane


    La trecerea de la un sezon la altul îmi place să urmez o cură de detoxifiere, pentru a-mi pregăti organismul pentru noile temperaturi. Toamna aceasta mi-am propus să consum fructe și legume crude, sub diverse forme. Nu credeam că un mixer de mână o să-mi fie așa util, dar de când l-am luat îl folosesc de câteva ori pe zi. De aici mi-a venit și ideea să fac postări cu sucuri și preparate rapide din fructe și legume, care să ne umple de energie și vitamine pentru întreaga zi.

    Pentru astăzi vă propun un suc natural din piersici și banane. Pentru 1/2 litru suc (echivalentul a două pahare mari) aveți nevoie de :

  • o piersică mare sau două mai mici (sau nectarine, după preferințe)
  • o banană 
  • apă (puteți lăsa sucul mai gros, ca o pastă, sau îl puteți subția cu apă)
   Sucul este astfel preparat în circa 5 minute și este ideal pentru mic dejun sau pentru o doză de energie la serviciu. Îl puteți prepara rapid, înainte de a pleca la muncă, sau cu o seară înainte și să-l păstrați la frigider până dimineața. Merge de minune cu biscuiți și alte gustări uscate. 
   Dacă vreți să fie un picuț mai dulce, adăugați puțin zahăr.

   Utilul mixer de mână Philips este disponibil în majoritatea magazinelor electrocasnice din țară. Găsiți informații despre el pe pagina oficială (click aici). Preț recomandat: 215 lei 



3 comentarii:

  1. Felicitari pentru mixer, eu m-am ales cu un storcator. Foarte buna ideea pentru articole, iar sucul de azi arata delicios!

    Lorellei
    http://lorellei93.wordpress.com/

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu caut un storcator de fructe si legume...sa vedem ce oferte mai apar! Trebuie sa imi cumpar unul :D

    RăspundețiȘtergere
  3. De cand m-am apucat de mancat mai sanatos am folosit mixerul si robotul mai des, ca se punea praful pe ele:))) Chiar sunt folositoare, oricine ar trebui sa le aiba in casa! Te pup

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...