miercuri, 3 septembrie 2014

Review Șampon Paul Mitchell Two Clarifying


  În urmă cu câteva luni am folosit două produse pentru îngrijirea părului de la Paul Mitchell, respectiv Șamponul Two Clarifying și Gelul pentru coafare SuperSculpt. Astăzi am să vă vorbesc despre șampon și, ulterior, am să fac un review al produsului de styling.
   Paul Mitchell este un brand renumit grație produselor de păr profesionale, precum și saloanelor de înfrumusețare, așa că nu am stat prea mult pe gânduri când mi-am achiziționat acest produs. Eram în căutarea unui șampon care să curețe în profunzime părul meu subțire și gras, fără să-l usuce. Și am găsit șamponul potrivit pentru părul meu: Șamponul Paul Mitchell Two Clarifying (click aici).

  Ce promite să facă:
  • curăță complet rezidurile lăsate de produsele de styling
  • curăță intens părul gras
  • crește volumul și densitatea părului grație agenților de îngrijire derivați din grâu
  • intensifică luciul părului grație extractelor de mușețel, henna, rozmarin, aloe vera și jojoba
  • lasă părul curat, luminos și încântător
  • protejează culoarea părului vopsit


    Ce face cu adevărat:
    Am început să folosesc produsul pentru a scăpa de senzația de păr plin de ulei. Am firul de păr foarte subțire și se îngrașă rapid, pierzându-și astfel volumul și aspectul îngrijit. Speram ca șamponul de la Paul Mitchell să se comporte bine, mai ales că am citit pe site-urile din afară numai păreri pozitive.
    Șamponul are un miros fresh, extrem de plăcut, de lămâie, încât oferă o senzație de prospețime inclusiv prin miros. Este un lichid transparent, cu consistență asemănătoare mierii, ceea ce îl face să se consume greu, ca majoritatea produselor profesionale. Eu am folosit șamponul 1-2 ori pe săptămână, iar flaconul de 300 ml mi-a ajuns mai bine de 2 luni.
    Se aplică pe părul umed ca orice alt șampon. Face o spumă fină, nu una abundentă, care se clătește ușor. Eu am aplicat o cantitate mică, suficientă pentru a spăla tot părul. După spălare, părul se simte incredibil de curat și scalpul pare împrospătat. Senzația se păstrează și după uscare, iar părul rămâne neted, curat și cu volum. Cel mai mult am apreciat la acest șampon faptul că împrospătează și curăță părul fără să îl usuce. De-a lungul perioadei de folosire nu am constat o decolorare a părului vopsit  mai accentuată decât atunci când foloseam alt șampon. Așa că produsl de la Paul Mitchell curăță părul fără să-i afecteze culoarea vopsită.
   Am folosit șamponul că mult drag până la ultima picătură și am regretat când s-a consumat. L-aș cumpăra din nou, oricând, deoarece este cel mai bun șampon pentru curățarea părului pe care l-am folosit până acum. Pe Makeupalley.com, site cu reviews-uri și păreri ale consumatorului, șamponul are nota 4.3 din 5 și 80% dintre consumatori l-ar cumpăra din nou.
    
    Cantitate: flacon de 300 ml sau de 500 ml
    Preț: variabil, în funcție de magazinul din care îl cumpărați. 
    Cel mai bun preț găsit de mine: 51 lei pe Strawberrynet (click aici) - livrare gratuită. 
    Comenzile de pe acest site sunt expediate gratuit prin posta romana si ajung la destinatie în aproximativ 10 zile lucrătoare. Pentru prima comandă pe site primiți un cadou la alegere plus reduceri surpriză.
   
    Lista cu ingrediente: 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...