miercuri, 29 octombrie 2014

O jachetă versatilă de pe Oasap.com

 
   
    Zilele trecute mă gândeam dacă să-mi iau sau nu o jachetă nouă sau un palton pentru iarnă, dar adevărata problemă s-a pus atunci când a trebuit să mă decid ce model îmi place mai mult. Oricât de mult îmi plac culorile pastelate, le evit pe perioada iernii, deoarece hainele groase sunt mai greu de întreținut, așa că optez pentru tonuri mai închise, iar pe dedesubt pot să port orice altceva am chef.
   Ieri am intrat pe Oasap.com, unul dintre site-urile asiatice pe care le prefer datorită prețurilor mai accesibile și a diversității modelelor. Și am zărit această minunată jachetă (Click Aici), potrivită pentru sezonul toamnă iarnă. Prețul ei actual este de $39,9 , iar pe site găsim o groază de detalii despre acest produs, precum și modalități de a o purta. După cum vedeți în prima imagine, Oasap ne sugerează trei stiluri vestimentare în care poate fi purtată această haină.

   Mie îmi place îndeosebi croiala ușor oversize, așa că mi-aș dori să o am în garderoba mea. Dintre stilurile propuse, favoritul meu este cel casual, poate și pentru că în ultima vreme am tot văzut astfel de combinații și îmi plac mult. De altfel, mi se pare ingenios cu niște adidași streetwear cum sunt cei de la Nike Air Max pot arăta atât de frumos împreună cu o haină groasă. Mă tentează și pe mine să încerc combinația. 

   Pentru cei care nu au comandat încă de pe Oasap.com, iată câteva informații utile:
     - trebuie să vă creați un cont penru a putea plasa comanda; în plus, veți obține coduri de reducere dacă vă înregistrați pe site cu o adresă de e-mail validă
     - prețul produselor este afișat în dolari americani
     - plata produselor se face prin transfer bancar sau pay pal(vi-l recomand pe cel din urma, este sigur si rapid)
     - transportul costă $5; pt comenzi mai mari de $50, transportul este gratuit (echivalentul a $50= 175 lei)
     - livrarea durează aproximativ 1 lună de zile, iar pachetul ajunge la poșta vamală
     - la foarte multe dintre produse găsiți poze ale clienților care au comandat produsele respective - vă ajută să vă faceți o idee mai bună asupra produsului (lungime, culoare, material)
    








2 comentarii:

  1. Buna, interesant articolul, multumim pentru informatii...ai mentionat faptul ca coletul ajunge la posta vamala..trebuie ridicat de la ei, mai platesti ceva in plus ?..te intreb deoarece eu locuiesc in Bucuresti si nu stiu unde e posta vamala...nu vine ca orice colet la oficiul postei de cartier de care apartinem ? ..am stat de multe ori pe ganduri daca sa comand lucruri din afara, pentru ca nu stiu aceste amanunte..merci, pup !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Buna, Laura! Coletul ajunge la posta vamala, asa ca poti cauta pe google sa vezi unde exista oficii vamale in bucuresti, si apoi sa il gasesti pe cel mai apropiat de tine. De obicei, trebuie sa primesti si fluturas (aviz), in care ti se spune ca ai colet si cand poti merge dupa el. Nu mai trebuie sa platesti decat taxa de inmagazinaj, adica 1-2 lei . Dar daca pe colet este trecuta o valoare mai mare de 10 euro, atunci va trebui sa platesti tva-ul, adica 24% din valoarea inscrisa pe colet (sau in jur de 20 si ceva la suta). DE obicei, site-urile asiatice (Oasap, SheInside, Romwe, Choies) nu completeaza valori mai mari de 10 $ pe pachet, deci nu ai de ce sa iti faci probleme (spre exemplu, pt un colet cu valoarea declarata de $20, platesti in jur de 15 lei). Daca comanzi de pe alte site-uri din Uniunea Europeana, coletul iti ajunge la posta sau ti-l aduce curierul, in functie de modalitatea de transport aleasa.

      Ștergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...