luni, 20 octombrie 2014

Outfit de toamnă: Cum purtăm fusta cu imprimeu floral?


    Toamna și-a arătat partea frumoasă în această săptămână și temperaturile ridicate ne-au permis să mai purtăm haine subțiri. Dacă aveți puțin timp liber, vă recomand să urmați străzile care au de-o parte și de alta păduri de foioase, deoarece coloritul frunzelor este absolut fabulos. Acest tablou natural o să vă încarce bateriile pentru întreaga săptămână și o să-i facă și pe cei mai mofturoși să iubească toamna.

    Am profitat și eu de temperaturile ridicate pentru această perioadă și am scos la purtare o fustă simpatică cu imprimeu floral. Îmi place îndeosebi datorită imprimeului în culori tomnatice, dar fusta este confecționată dintr-un material destul de subțire, chiar dacă are și jupă. Deși îmi plac culorile vii, am fost cucerită de modelul cu flori, frunzulițe și păsărele, al fustei și m-am gândit cum să o combin mai frumos. Îmi doream să obțin o ținută romantic-chic, pentru că este un stil drag mie pe care mi-ar plăcea să-l pot aborda mai des.


    La pantofi am renunțat de cum s-a instalat toamna și am profitat de faptul că noile ghete din comanda Miniprix.ro se potrivesc cu nuanțele de pe fustă. Iubesc aceste ghete din piele întoarsă, despre care v-am mai povestit și în postările anterioare. Încă sunt mândră de faptul că am economisit mai bine de 500 lei (pe Miniprix m-au costat 168 lei, iar pe site-ul original costă în jurul sumei de 150 euro). Măsurile se potrivesc, iar tocul este destul de comod încât să le pot purta toată ziua. Zilnic se actualizează stocul de ghete și cizme cu modele care mai de care mai minunate. Prețurile mi se par incredibil de mici, mai ales la perechile confecționate din piele naturală!

   Bluzița roz somon este deosebit de feminină, cu marginile sale frumos brodate . În plus, se închide la spate cu năsturei îmbrăcați în material și mi se pare potrivită pentru a fi purtată cu fuste, deoarece nu este foarte lungă. Am găsit-o din întâmplare, răsfoind paginile magazinului online Miniprix.
   Am completat ținuta cu un cardigan gri, cu fir metalic argintiu (care nu se observă prea bine în poză). Slăbiciunea mea pentru lucrurile ușor strălucitoare, cu fire aurii sau argintii, mă face să-mi măresc mereu colecția (my precious)! De data aceasta, am prins o curelușă subțire în talie pentru a ține sub control cardiganul și pentru a nu sta să-l aranjez întruna. Am purtat accesorii în nuanțe tomnatice, asortate ținutei.

    Astfel, puteți observa că toamna nu ne obligă să renunțăm la frumoasele haine cu imprimeuri florale. Le putem purta în continuare, cu un top+cardigan, sau alături de un pulover mai gros. Fusta înflorată arată foarte bine și purtată cu o cămașă simplă și un sacou. Iar în picioare puteți purta orice vă place, însă cred că vremea ne îndeamnă mai mult înspre ghete, fie ele cu toc sau joase.
    Ca de fiecare dată, aștept cu drag comentariile voastre, dar mai presus de toate, vă mulțumesc pentru vizită!
Am purtat:
Pulover TCM
Fustă Classic Kemper
Geantă Esprit






3 comentarii:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...