miercuri, 26 noiembrie 2014

Review: Apă de toaletă Trussardi Delicate Rose


   Unul dintre parfumurile pe care mi le-am cumpărat în acest an este Apa de toaletă Trussardi Delicate Rose (vezi aici). Până să-l cumpăr nu auzisem de acest brand, dar după ce am mirosit Trussardi Donna la o prietenă dragă mi-am dat seama că trebuie să-mi cumpăr și eu un parfum de la această marcă. Nu am putut să-mi iau fix aceeași variantă, așa că primul care mi-a atras atenția a fost Delicate Rose.


    După cum vă puteți da seama, nota principală a parfumului este cea de trandafir. Recunosc că nu am fost vreodată fana acestui miros, dar prefer parfumurile florale în locul celor intense, condimentate. Trussardi Delicate Rose a fost lansat în toamna anului 2012, cu o compoziție floral-fructată, fiind un parfum feminin și energic menit să scoată în evidență latura modernă a femeii,cu note de senzualitate și eleganță. Iar dacă veți pulveriza acest parfum, veți fi de acord cu această descriere. Pe mine mă duce cu gândul la JAdore (nu din pricina mirosului, ci a stării de spirit pe care mi-o insuflă).






   Notele acestui parfum sunt cel puțin surprinzătoare, deoarece compun un mix neobișnuit:
       - note de vârf: bamboo, cumquat și yuzu (de aici se explică și notele citrice, yuzu fiind un citric originar din Asia,de mici dimensiuni, cu un gust acru-amărui, ce se aseamănă grepfruit-ului)
       - note de mijoc- florale luxuriante: trandafir, iasomie și floare de lotus, măr
       - note de bază:  cedru, lemn de santal, mosc



  Recunosc că nu simt toate notele de mai sus și cele mai pregnante mi se par cele de trandafir, citrice (nu așfi putut identifica cu exactitate acest yuzu) și iasomie. Acum, cu lista notelor în față, reușesc să identific și aromele de bamboo și măr. Per ansamblu, acest parfum este unul floral-fructat, ușor pudrat. Mă bucur că notele lemnoase de la baza parfumului se simt foarte puțin, iar după câteva ore de la aplicarea parfumului, când notele de bază își intră în rol, parfumul capătă o aromă misterioasă, senzuală.
   Eu sunt adepta parfumurilor feminine, delicate, care se simt doar atât cât trebuie, fără a provoca iritație și dureri de cap. Având în vedere că a fost un blind-buy, pentru că nu aveam idee cum miroase până nu l-am primit, pot spune că mi se potrivește și-mi place. Am fost totuși precaută și am comandat varianta la 30 ml, de teamă să nu-mi placă. Am parfumul de câteva luni și am consumat 2/3 din flacon, dar l-am mai alternat și cu alte parfumuri în această perioadă.
   Pe pielea mea, parfumul rezistă foarte bine, timp de câteva ore (5-6 ore fără să-l aplic). Chiar și după acest interval mai rămâne o aromă discretă, senzuală, care îmi place la nebunie. Este un parfum potrivit pentru primăvară-vară, dar eu îmi mai aplic și acum câțiva stropi când mi-e dor de florile parfumate ale verii.
 



   Imaginea acestui parfum este modelul polonez Anja Rubik, iar acest elixir romantic este disponibil în trei variante: la 30, 50 și 100 ml. După cum puteți observa, sticluța are un design simplist, dar chic, iar parfumul este ușor rozaliu. Este prevăzut cu un capac ca o cupolă aurie, pe care se regăsește sigla Trussardi, imprimată tot cu auriu și pe sticluță.Parfumul se ascunde într-o cutiuță delicată, de culoare roz-somon, pe care tronează același logo, al cărei personaj este un câine ogar.
    Pentru cine nu știe, Trussardi este o casă de modă italiană înființată în 1911 care, la origini, confecționa cele mai luxoase mănuși din piele. Cu timpul acest brand a evoluat, incluzând în portofoliu parfumuri dar și alte articole vestimentare pentru femei. De fapt, Trussardi Jeans a fost prima linie de blugi de lux din Europa, dar la parfuri prețurile nu sunt piperate, motiv pentru care pe lista mea de dorințe se află, în continuare, apa de parfum Donna.
   Voi ați încercat vreun parfum de la brandul Trussardi până acum? Vă tentează ceva anume?


 

2 comentarii:

  1. Am si eu parfumul; l-am primit cadou, dar il folosesc destul de rar deorece nu prea ma reprezinta. :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu l-am cumparat cadou pentru sora mea si l-am gasit pe aoro la un pret mai bun ca pe strawberrynet la cantitatea de 50 ml. Intradevar e un parfum deosebit.

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...