marți, 24 februarie 2015

Comandă Kurtmann + Mici cumpărături


   În ultima vreme, aproape că nu a trecut un weekend fără să-mi cumpăr ceva de pe Kurtmann. De obicei, la sfârșit de săptămână, cei de la Kurtmann oferă transport gratuit pentru comenzile mai mari de 90 lei. Cum săptămânal sunt postate lucrușoare noi, mă prinde weekend-ul cu produse pe wishlist și cad pradă tentației, finalizând comanda.
   Astăzi, cu ocazia sărbătorii iubirii, de Dragobete, Kurtmann ne-a pregătit o nouă promoție cu transport gratuit pentru comenzile mai mari de 90 lei (Click aici). Eu am deja câteva favorite, din stocul nou Vero Moda postat zilele trecute și  cred că va urma o nouă comandă chiar astăzi. În partea de jos  a postării vă voi arăta câteva dintre favoritele mele.


   Am plasat o nouă comandă Kurtmann pentru că mi-a ieșit în cale această fustă Zara cu broderie(Click aici) și m-am gândit instantaneu la primăvară, la ce outfituri feminine aș putea să compun cu ajutorul ei. Am câteva articole cu broderie de la Zara, așa că mă așteptam ca și aceasta să-mi placă mult. Și așa a fost, pentru că fusta este frumușică foc,delicată, cu un strat brodat din organza și o jupă verde-mentă din bumbac.
   Fusta are o lungime perfectă și-mi ajunge cam cu o palmă deasupra genunchilor. Prefer ca fustele să fie de această lungime și mereu le-am evitat pe cele foarte scurte. Se închide cu fermoar la spate și se calcă foarte ușor. Cum pe site era disponibilă o singură măsură, mi-am călcat pe inimă și am comandat măsura 40, convinsă că va fi floare la ureche să modific fusta în așa fel încât să se așeze perfect. În realitate, chiar a fost ușor de modificat și voi mai comanda astfel de produse, în primul rând pentru materialele deosebite, reușind de una singură să le ajustez.
  Pe Kurtmann încă sunt disponibile multe modele Zara, iar prețurile sunt considerabil mai mici decât cele din magazinele fizice. Fiecare produs vine însoțit de eticheta originală, unde de multe ori veți găsi și prețul inițial de vânzare.




  Fiecare trecere de la iarnă la primăvară, respectiv de la toamnă la iarnă, presupune schimbări majore pentru organismul nostru. Cum abia aștept să se mai încălzească, am grijă să-mi întăresc organismul, astfel încât să nu mă îmbolnăvesc și să mă prindă vremea frumoasă zăcând în pat. De la un magazin tip plafar mi-am cumpărat miere de salcâm, tinctură de busuioc și suplimente magneziu+vitamina B6. Dintre acestea trei, poate  nu știați că tinctura de busuioc este incredibil de eficientă în protejarea stomacului, curățându-l de bacterii și contribuind de buna funcționare a acestuia. Eu obișnuiesc să beau o jumătate de litru de apă, în care pun o lingură de tinctură de busuioc.


  Iată câteva dintre produsele mele favorite de pe Kurtmann (sub fiecare imagine găsiți link spre pagina produsului):










8 comentarii:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...