sâmbătă, 28 februarie 2015

Noi cumpărături Miniprix


    Weekend-ul trecut, Miniprix ne-a răsfățat cu noi reduceri, având chiar și o categorie de produse cu preț de Mărțișor de 3,6 și 9 lei, plus transport gratuit pentru orice comandă. Dacă nu ați fost pe fază și ați ratat oferta, sau pur și simplu nu ați stat prea bine cu banii, nu vă faceți griji, pentru că vor fi foarte curând noi oferte atractive.
    Nici eu nu am reușit să petrec prea mult timp în fața calculatorului, pentru că am avut o săptămână mai dificilă, dar cu siguranță îmi voi lua revanșa cât de curând. Plus că n-am fost prea cuminte și am păcătuit cu o comandă, acum foarte puțin timp. Nu voiam ceva anume, pur și simplu răsfoiam paginile magazinului online, clătindu-mi ochii, cum îmi place să spun. Într-un final, am rămas cu două produse în coș, am plasat comanda și am așteptat cuminte să mă sune curierul.
 


   Primul articol și cel care mi-a atras cu adevărat atenția este cardiganul verde-mentă (Click aici), cu inserții albe din voal. Este de la brand-ul Mint&Berry, care are unele dintre cele mai deosebite produse expuse în Miniprix, după părerea mea. Am o prietnă dragă care mă sună adesea când merge în magazinul fizic din Otopeni și-mi povestește ce a mai văzut frumos de la această marcă.
   Îmi plac să port cardigan subțire, de primăvara până toamna și de cele mai multe ori îl țin desfăcut, cu un top lejer pe dedesubt. Mi-a plăcut nuanța, pentru că verdele mentă este o nuanță pastel versatilă, ce s-ar fi potrivit de minune cu celelalte pasteluri din șifonierul meu. Nu mi-am dat eu foarte bine seama de materiale, dar în realitate cardiganul este foarte fin, dar ceea ce îmi place enorm este firul auriu inserat foarte discret, care îi oferă o strălucire aparte. Cardiganul este subțire, potrivit pt sezonul cald, iar partea din față este din șifon alb.




   Cel de-al doilea produs din comandă a fost o pereche de blugi negri (Click aici). I-am primit cu eticheta și prețul original. Sunt de la brand-ul franțuzesc Pimkie și sunt de o calitate foarte bună. Conțin puțin elastan și momentan sunt foarte strânși pe corp, fiind măsura EU 34. V-am mai spus că am mai pus vreo 2 kg și chiar dacă de 1 lună fac aerobic în fiecare zi timp de o oră, încă nu reușesc să-mi reduc pofta de mâncare, așa că rezultatele nu sunt atât de vizibile, însă am mai multă energie și sunt mai activă.
   Blugii au croiala skinny, conică, iar în partea de jos au fermoare metalice și inserții din piele ecologică, care le oferă un look aparte. Eu nu sunt o fană înfocată a hainelor cu inserții din piele, dar nici nu mă deranjează să le port. Culoarea blugilor este un negru ușor spălăcit, trashy.

   Pentru aceste două produse am plătit puțin mai mult de 100 lei și am beneficiat de transport gratuit. Pt comenzile mai mici de 100 lei, transportul costă numai 9 lei, dar foarte des sunt promoții cu livrare gratuită pt orice comandă. Am primit coletul în circa 2-3 zile de la plasarea comenzii, prin intermediul curierului rapid. Coletele sunt expediate prin Cargus, care trimit și notificare prin sms de livrare a coletului, ceea ce mi se pare util, pt că poți contacta curierul pt o livrare ulterioară, dacă în acel moment nu ești acasă.



Am mai intrat pe site și am văzut că s-au epuizat câteva dintre produsele pe care mi le mai doream, dar cum stocul de primăvară a început să fie postat pe site, am găsit câteva articole pentru wishlist:






2 comentarii:

  1. Ce dor îmi e de o comandă la MiniPrix! Trebuie să le mai răsfoiesc site-ul, n-am mai făcut-o de prea mult timp. :D
    Îmi plac achizițiile tale, să le folosești cu drag.
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Miha, și mie îmi e dor sa plasez mai multe comenzi, dar mi-am impus sa fiu mai calculata :)
      Rasfoieste-le site-ul, au multe reduceri in perioada aceasta !

      Multumesc, te pup!

      Ștergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...