duminică, 1 martie 2015

Cumpărături de februarie: Lenjerie intimă SevenSins


   Luna aceasta, multe dintre magazinele online ne-au pregătit reduceri și prețuri promoționale, cu ocazia celor două sărbători ale iubirii: Sf Valentin (14 februarie) și Dragobetele (24 februarie). Una dintre cele mai atractive promoții mi s-a părut cea de la SevenSins(Click aici), care celebrează luna iubirii prin prețuri foarte accesibile la articolele de lenjerie intimă.
    V-am mai povestit despre acest magazin online, favoritul meu când vine vorba despre lenjerie intimă. Deși se axează mai mult pe lenjerie sexi, fiind cel mai mare magazin de acest gen din țară, pe site sunt disponibile foarte multe modele decente, ce pot fi purtate zilnic, ca lenjerie de corp.
   Deși multe persoane sunt reticente când vine vorba despre lenjerie, pentru mine acesta nu este un subiect tabu și nu consider că există vreo diferență între a vorbi pe blog despre o rochie și a vorbi despre o piesă de lenjerie. Desigur, nu o să vă prezint vreodată modele de lenjerie sexi, indecente și provocatoare, deoarece respectivele țin strict de o zonă mult prea personală, pe care se cuvine să o păstrăm așa.


   Obișnuiesc să port, în sezonul cald, foarte multe haine în culori deschise. De aceea, multe dintre ele nu sunt complet opace, astfel că lenjeria poate fi vizibilă. Nu am nicio problemă dacă sutienul se vede printr-o bluză, mai ales când aceasta are broderii, modele, găurele, cu mențiunea ca sutienul să se apropie de nuanța bluzei. Nu suport să văd sutiene albe purtate la bluze negre și invers. Mai presus decât orice, nu suport să văd liniile chilotului prin îmbrăcăminte, mai ales atunci când chiloții sunt tanga. Mi se pare foarte vulgar, așa că am căutat o pereche de chiloți nude, perfecți pentru a evita astfel de situații. Rochiile și salopetele de vară de culoare albă sunt confecționate din materiale fine, subțiri, așa că este bine să evităm chiloții albi, chiar dacă aceasta ar fi prima opțiune care ne vine în minte. În general, chiloții au marginile mai groase, opace, așa că ies imediat în evidență hainele subțiri, ușor transparente.
   Chiloții Nude(Click aici) sunt perfecți, pentru că ei imită nuanța pielii și nu se vor observa deloc, mai ales dacă au și marginile simple, fără tiv, cum este cazul acestora. Au avantajul de a fi confecționați din dantelă, ceea ce îi face și mai comozi, plus că pot fi purtați cu rochii foarte elegante, din materiale sofisticate, fără grija că vor lăsa linii vizibile.Chilotul brazilian este disponibil în două mărimi: S/M și L/XL, iar clienții l-au notat cu nota maximă 5/5. Sunt de la brand-ul meu favorit, Obsessive, și vin amabalați într-o cutie foarte simpatică.


  În comandă am avut inclus și Setul Cuorina (Click aici), compus din top și shorts. Setul este încă disponibil în promoția de Sf Valentin, fiind redus cu 40% față de prețul standard, iar calitatea lui m-a încântat peste măsură. Materialul este texturat, având multe inimioare. Roșul aprins mi-a dat bătăi de cap când am vrut să-l surprind în fotografie, așa că nu vă pot ajuta cu prea multe detalii, însă trebuie să mergeți pe încredere când vă spun că merită cumpărat. Topul are bretele din satin reglabile , ce se leagă după gât, iar lungimea lui este una medie (vine până undeva deasupra buricului). Am apreciat forma cupei în triunghi, care este potrivită atât pentru femeile cu sânii generoși, cât și pentru cele cu sâni micuți. Chiloțeii shorts sunt un pic mai obraznici și nu i-am pozat, însă atât ei, cât și topul, sunt foarte comozi, fiind lucrați dintr-un material extrem de plăcut la atingere.
   SevenSins oferă sute de modele de lenjerie, atât pentru măsuri normale, cât și pentru cele XL. Am apreciat de fiecare dată rapiditatea cu care au fost livrate coletele și mie mi-au ajuns de fiecare dată a doua zi. Livrarea este gratuită pentru comenzile mai mari de 199 lei, dar eu nu am depășit pragul și am plătit 18 lei pentru transport. Ce-mi place cel mai mult pe site este faptul că stocurile sunt mereu actualizate și este indicată cantitatea disponibilă, iar clienții își pot exprima părerea sinceră, lăsând feedback pentru fiecare produs cumpărat.
 
   Voi de unde vă cumpărați cel mai des articole de lenjerie?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...