vineri, 6 martie 2015

Experiența mea cu Crema anticelulitică răcoritoare Revicel



    Cred că fiecare femeie a încercat, măcar o dată în viață, o cremă anticelulitică, în speranța că va scăpa de aspectul neplăcut de coajă de portocală. Sinceră să fiu, niciodată nu am crezut în rezultatele obținute rapid, fără efort, cum este cazul acestor creme, iar eliminarea totală a celulitei nu este tocmai floare la ureche.

    Multe dintre voi știți probabil că celulita nu este determinată de numărul de kilograme, ci mai degrabă de fluctuațiile în greutate și de alți factori, precum stresul, inactivitatea, consumul insuficient de lichide, alimentația nesănătoasă. Femeile slabe au și ele celulită, în aceeași măsură ca cele mai plinuțe, așa că nu vă așteptați ca în urma unei diete să vă dispară complet celulita. Și vă spun din experiență personală că lucrurile sunt exact așa.

   Niciodată nu am avut o celulită foarte, foarte vizibilă (știu că celulita este clasificată pe anumite grade, dar nu intru în detalii). Desigur, aceasta se vede cât de cât în partea din spate a picioarelor și pe fund, iar dacă strâng pielea între degete, apare acel aspect de  coajă de portocală.
   Am avut perioade în care celulita a dispărut aproape de tot, dar și perioade în care era mai vizibilă ca niciodată. Și, sinceră să fiu, la momentul respectiv nu am băgat de seamă dacă alimentația mea era diferită, pentru a vă putea spune acum ce trebuie să mâncați.

   În orice caz, eu fac destul de des mișcare și consum lichide, dar tot am celulită. Norocul meu că nu mă deranjează foarte tare și nici nu mi se pare scârboasă. Nici la femeile care au un grad avansat, celulita nu mi se pare dezgustătoare, dar aceasta este opinia mea. Cred că orice parte a corpului nostru trebuie respectată, iar dacă putem îmbunătăți anumite aspecte, atunci o putem face, după voință și după plăcere.


   Desigur, cum toate ne dorim piele moale, netedă și hidratată, astăzi vă recomand o cremă care pe mine m-a surprins plăcut și pe care o recomand cu toată sinceritatea. Este vorba despre Crema anticelulitică răcoritoare Revicel(Click aici), pe care eu am testat-o cu rigurozitate, aplicând-o atât dimineața, cât și seara, pe zonele afectate.

   Masajul anticelulitic poate fi de mai multe feluri: prin apăsare, prin ciupire sau prin strângere și chiar dacă este dureros, acesta este mai eficient decât aplicarea directă a cremei, pt că acționează asupra blocurilor de celulită, contribuind la eliminarea lor. Eu nu mi-am făcut un masaj foarte dur, pentru că nu am celulită gravă și nici nu am zone dureroase, dar chiar și-așa mi-au apărut mici vânătăi după masaj.
   Am aplicat crema de două ori pe zi, iar recipientul de 200 ml mi-a ajuns fix 17 zile. Am aplicat crema în cantitate suficientă pe picioare și pe fund, masând până la absorbție. Tratamentul recomandat este de minim 1 lună de zile, dar cum eu am primit spre testare un singur recipient, am fost de acord să vorbesc despre efectele cremei strict pe perioada de folosire.
 

   Crema este ambalată într-o cutie de plastic de culoare albastru-turcoaz și vine însoțită de o mică spatulă, perfectă pt a scoate crema din cutie, fără a transmite posibilii microbi sau bacterii de pe mâini în întregul recipient. Spatula este practică, dar eu am mai luat și cremă direct din borcan, pt că am rătăcit spatula timp de câteva zile. Am aplicat aprox.1 spatulă de cremă pentru fiecare picior+fesă.

   Textura cremei este un aerată, apoasă, și se întinde cu ușurință pe piele și se absoarbe perfect, fără a lăsa dâre. Absorbția este destul de rapidă, așa că masajul trebuie să fie rapid, ori să mai aplicați puțină cremă pt a masa în voie.
   În borcan, are aspectul unui gel ușor albăstrui, cu miros mentolat, care are o putere mare de răcorire. În primele două zile, senzația de răcorire a fost foarte mare, în special între picioare, unde am și luat puțin în greutate în acea perioadă. Dar după câteva aplicări, senzația nu a mai fost la fel de intensă, deoarece pielea mea s-a obișnuit rapid cu acest produs.


   Dacă senzația de răcorire s-a diminuat după mai multe folosiri, nu același lucru s-a întâmplat și cu eficiența cremei, care mi-a creat chiar o ușoară dependență. În perioada în care am folosit-o am făcut zilnic mișcare și nu-mi aplicam crema până ce nu făceam câteva exerciții. Mă motiva foarte mult pielea de pe picioare, care după fiecare folosire era mai fină, mai hidratată și, cel mai important, mai fermă. Deși am folosit multe creme de corp, niciodată pielea  mea de pe picioare și fund nu a fost mai netedă și mai catifelată și era o adevărată plăcere să reaplic produsul și să constat că după fiecare folosire, se întinde mai ușor, din cauza faptului că pielea era tot mai fină.
   Și cum nu-mi place să vând povești, recunosc că celulita nu poate fi înlăturată prin creme, cel puțin nu prin cremele pe care le-am folosit eu până acum. Dar aspectul pielii a fost vizibil îmbunătățit după numai 2 săptămâni de folosire și sunt convinsă că după o lună rezultatele ar fi fost și mai îmbucurătoare.


   Vă recomand cu căldură crema Revicel, iar dacă nu apucați să o folosiți de două ori pe zi, atunci cu siguranță vă veți face timp să o aplicați măcar seara. După primele aplicări, cu siguranță veți fi motivate să o folosiți cu regularitate și poate vă va determina să faceți puțină  mișcare înainte să o aplicați. Vă spun eu că și câteva genoflexiuni și mișcări ușoare, repetate zilnic, chiar și timp de 5-10 minute, vor avea rezultate.

   Crema anticelulită răcoritoare Revicel poate fi comandată din magazinul online Miracolul Plantelor (Click aici), la prețul de 30 lei. Costul transportului prin curier rapid este de 10 lei, iar pt comenzile mai mari de 250 lei transportul este gratuit.

   Și nu vă urâți celulita, ci încercați să vă înțelegeți corpul și să-i oferiți ce este mai bun pentru sănătatea lui!


   În magazinul online Miracolul Plantelor se găsesc sute de produse pentru îngrijirea personală, produse pentru mama și copil, suplimente naturale, dar și alimente. Site-ul are un aspect foarte plăcut, este ușor navigabil, iar comanda se plasează ușor. Veți observa că prețurile sunt bune, iar costul livrării de numai 10 lei mi se pare acceptabil. Șicum producătorii autohtoni sunt puși la loc de cinste, trebuie să recunosc că am fost încântată să văd atâtea produse marca Hofigal pe site, produse foarte dragi mie.
   Pe lista mea de dorințe se află produse pe care le-am mai folosit, dar și produse noi (dub imagine găsiți link-ul pt fiecare în parte):


2 comentarii:

  1. Buna! Eu nu cred ca exista produs anti-celulitic care sa aiba cu adevarat vreun efect asupra celulitei. Poate fi si auto-sugestia, ca sa nu ne para atat de rau ca am investit in solutii minune. Singurul lucru pe care il putem face sunt exercitii repetate care vizeaza zonele cu probleme. Am urmarit de curand un clip al lui Joey Atlas, care evident, incearca sa isi vanda un program de training dar tot ce spune despre tesutul adipos, masaje anticelulitice, creme si alte solutii miraculoase e sustinut cu argumente care mie mi se par convingatoare. Asa ca nu voi cumpara programul lui insa voi face frecvent exercitiile de aici: https://www.youtube.com/watch?v=jW4FN4L8tj8 De pierdut sigur nu pierd nimic, de castigat voi vedea!

    RăspundețiȘtergere
  2. Și eu am puțină celulită pe fese și parcă în partea de sus, la picioare, dar...n-am stres :)). Vara trecută cumpărasem și eu o cremă să mă ajute, dar nu am fost tocmai responsabilă, astfel încât o aplicam atunci când îmi aminteam, adică rar. Acum nu mai văd imperfecțiunile defecte, dar dacă pot să arăt mai bine într-un mod accesibil și care îmi face plăcere, uneori încerc.
    M-am apucat să fac mișcare, pentru sănătate, dar am trecut pe locul doi și tonifierea.

    Aș încerca o astfel de cremă, să vină ca o completare a ritualului de îngrijire: alimentație sănătoasă, sport, exfoliere. Și ce preț mic are! Chiar surprinzător :)

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...