sâmbătă, 28 martie 2015

Fusta - alegerea mea pentru primăvară

   Astăzi, în ciuda vremii capricioase și a ploii care-și va face de cap multe zile la rând, mi s-a făcut dor de fuste. Așa pățesc eu: când ninge, vreau la plajă, când sunt răcită aș mânca o înghețată, când mi-e foame scriu rețete, și când plouă aș purta fustă. Nu reușesc să port foarte des acest articol vestimentar, deși am foarte multe fuste acasă, dar în această primăvară sunt decisă să port fiecare fustă cel puțin o dată. Pe unele dintre ele mi le-am făcut singură, din materiale cu imprimeuri speciale pe care le-am găsit în magazinele vintage & SH, iar pe altele le-am cumpărat din magazinele favorite, la prețuri decente.

   Nu-mi lipsește fusta din dantelă (de fapt, cred că am vreo 3-4), dar cele mai numeroase sunt, cu siguranță, cele înflorate. În principiu, pentru că eu iubesc florile, în timp ce fustele mă duc cu gândul la vreme bună. Și când vremea este bună, florile sunt și ele în jurul nostru, de primăvara până aproape de sfârșitul toamnei. Iarna, mie îmi place să am grijă de sănătate și port numai pantaloni, mai ales că am suficient timp în restul anului pentru a purta fuste.

   Și mi-a trecut prin cap să-mi iau o fustă nouă, din outletul online Kurtmann, care oferă și transport gratuit în acest weekend pt comenzile mai mari de 90 lei. Și-n timpul săptămânii fac economii, renunțând la dulciuri și la alte mici cheltuieli, pt ca la sfârșit de săptămână să-mi iau ceva frumos de îmbrăcat. Cu acești bani mi-aș lua una sau chiar două fuste, depinde dacă reușesc să mă decid care este aleasa (sau alesele! ). Și, ca să fie treaba treabă, m-am și gândit cum le-aș combina; m-am jucat pe platforma polyvore.com cu fel și fel de combinații, până m-am decis la cele de mai jos, care poate vă vor fi și vouă utile, dacă sunteți în pană de inspirație pentru ținutele de primăvară.


*****



*****



*****




2 comentarii:

  1. Nu stiu cum se intampla ca de cele mai multe ori tot in blugi ajung sa ma imbrac si foarte rar se lipesc fustele de mana mea. Daca ar fi sa imi cumpar una acum mi-ar place una care sta putin mai infoiata! (sper sa intelegi ce am vrut sa zic) Pupici

    RăspundețiȘtergere
  2. Frumoase colajele :) Pupici

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...