marți, 7 aprilie 2015

Set Bella Pierre: Get Started Kit (Medium)


    Au trecut câteva luni de la achiziționarea kitul pentru machiaj mineral de la Bella Pierre, dar m-am gândit să vă împărțășesc experiența mea, în eventualitatea în care sunteți în căutarea unor produse minerale. Brand-ul Bella Pierre a luat ființă în 2005, când fondatorul său, David Oren, a ajuns la concluzia că deși piața cosmeticelor este ticsită de produse, femeile se orientează din ce în ce mai mult spre cosmeticele naturale, organice. Astfel au apărut aceste produse minerale, care se remarcă prin diversitatea pigmenților.


    Eu mi-am ales setul Get Started Kit, în nuanța Medium, care include mai multe produse minerale și accesorii utile pentru un machiaj de bază. Produsele au venit ambalate într-o cutie frumoasă din carton gros, însoțite și de un CD cu câteva trucuri și sfaturi de machiaj. Fiind în italiană, l-am vizionat o singură dată, după care l-am ”pus bine”.
   Setul acesta este destinat persoanelor cu pielea medium și light, fiind inclus într-o colecție de 4 astfel de kituri: Fair, Medium, Dark, Deep.


   Setul include:

  • 2 fonduri de ten minerale de 4 g fiecare: nuanța Ivory și nuanța Cinnamon
  • 1 blush mineral 4 g - nuanța Suede
  • 1 bronzer mineral 4g - nuanța Starshine
  • 1 pensulă de față pt aplicarea fondului de ten
  • 1 pensulă de blush (angle brush)
  • 1 pensulă pentur aplicarea concealer-ului



  Pensulele au devenit rapid preferatele mele și le-au înlocuit pe cele pe care le aveam. Mai mult, am fost atât de încântată de ele, încât am urmărit câteva tutoriale de machiaj de pe youtube.com, pentru a le putea întrebuința cât mai eficient.
   De când le-am primit, folosesc aceste trei pensule de fiecare dată când mă machiez. Pensula de față este ideală pentru aplicarea fondului de ten mineral, asigurând o aplicare precisă și uniformă. Pensula angle pentru blush mă ajută să aplic fardul de obraz imediat, fără să lase dâre sau pete inestetice.Recunosc că nu folosesc concealer și am transformat pensula respectivă într-una de farduri de pleoape :D


   Dintre produsele de machiaj, singurul pe care nu l-am folosit este fondul de ten mineral nuanța Fair, care mi s-a părut un pic cam deschis pentru tenul meu. În schimb, nuanța Cinnamon mi se potrivește mănușă și are o capacitate foarte mare de uniformizare a culorii tenului. Stă pe față întreaga zi și chiar dacă nu are o putere foarte mare de acoperire, are un aspect natural și matifiază zonele cu exces de sebum.


   Mai jos puteți observa cele trei produse minerale pe care le folosesc în prezent: fondul de ten mineral-nuanța Cinnamon, blush mineral-nuanța Suede, bronzer mineral - nuanța Starshine.
    Fardul de obraz Suede este foarte pigmentat și am nevoie de o cantitate mică pentru a-mi colora obrajii. După părerea mea, acest produs este potrivit persoanelor cu tenul mediu spre închis, fiind un cărămiziu. Eu îl folosesc în special vara, după ce mă bronzez, când tenul meu este mai închis decât de obicei, iar fardul de obraz se vede mai frumos pe față.
   Bronzer-ul Starshine este genial, cel mai îndrăgit produs de acest gen dintre ce am folosit până acum. Iubesc produsele pentru iluminarea tenului și pe cele care oferă un plus de strălucire, iar acesta este produsul ideal pentru mine. Îl aplic în special în zona pomeților. Este un produs pigmentat, foarte strălucitor.


   Un astfel de produs, deși are numai 4 g, este foarte rezistent. Eu le folosesc de mai bine de șase luni și abia la fond de ten mineral am ajuns aproape la fundul recipientului. Fardul de obraz și bronzer-ul se păstrează bine, abia dacă am trecut de jumătatea cutiuței.
   Produsele din acest kit sunt în varinta mini. Un produs în varianta originală, maxi, conține 9g de pudră minerală.

   Prețul unui Get Started Kit este de 90 euro, adică aproximativ 400 lei. Cumpărate individual, costul total al produselor ar fi mult mai mare (numai pensulele costă împreună 75 euro), așa că un astfel de kit este cel mai avantajos.
   Poate fi comandat de aici:
          - www.beprecious.ro (din România)
          - www.bellapierre.eu



Un comentariu:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...