joi, 21 mai 2015

Comandă SheInside.com - luna mai


   Am o comandă ceva mai veche din magazinul online SheInside, despre care am decis să vă vorbesc astăzi. Sunt convinsă că multe dintre voi ați navigat pe această pagină și că ați fost reținute atunci când s-a pus problema unei comenzi.

   Iată ce trebuie să știți dacă vreți să plasați vreodată o comandă online SheInside:
- dintre miile de modele disponibile, este aproape imposibil să nu vă placă ceva; dar înainte de a finaliza comanda, verificați cu atenție fiecare produs dorit: multe dintre produse își merită banii, dar mai sunt unele produse pe care trebuie să le evităm, deoarece calitatea lor lasă de dorit
- verificați detaliile produselor: dimensiunile în cm ( măsurile pot fi ușor decalate față de cele europene), fotografiile eventuale și comentariile postate de alți clienți
- luați în considerare numai comentariile marcate cu Verified purchase, deoarece persoanele respective chiar au cumpărat produsul, restul comentariilor fiind publicate de alte persoane pentru a primi câteva puncte de loialitate
- plata se face rapid și sigur prin PayPal sau cu cardul
- procesarea comenzii durează câteva zile, după care veți primi un numar de urmărire pentru colet; dacă acest tracking number conține abrevierea NL atunci țara de tranzit va fi Olanda și pachetul ajunge la poșta normală, dar dacă conține abrevierea HK, atunci va ajunge la poșta vamală,


   Prima dintre bluzițe este din dantelă (Click aici) și mi-a plăcut cum arăta în fotografiile postate de alte cliente care au comandat-o. Cum mie îmi plac hainele cu broderii, am pus-o repede în coșul de cumpărturi, alegând măsura M. În realitate, bluza a venit cu eticheta Zara Trafaluc și arată foarte bine, doar măsura mi s-a părut a fi mai degrabă un S. Așa că mare atenție la măsuri, pt că pot fi ușor decalate.
   La mâneci și la gât are margini elastice, din tricot în aceeași nuanță. Broderia este simpatică, iar marginile de jos nu sunt drepte, ci urmează modelul broderiei. Am purtat-o în ținuta de mai jos, pe care v-am arătat-o și pe blog:



    A doua bluziță are un imprimeu romantic(Click aici) care m-a cucerit de la prima vedere. În cazul hainelor, mi se întâmplă să mă îndrăgostesc ușor :)) Este o cămășuță nude, din material fin, vaporos, al cărui imprimeu îi oferă un aspect jucăuș, dar feminin. 
   Și la acest produs am optat pentru măsura M și pot spune că se așează fix cum mi-am dorit, dar și în cazul ei măsurile sunt ușor decalate. Pe site sunt o sumedenie de cămăși, unele simple, altele cu imprimeuri deosebite, iar prețurile mi se par destul de bune. Alături de cele două bluzițe am mai comandat o pereche de cerceluși cu pietricele verzi, încă disponibili AICI. M-au costat în jur de 5$ și mi se par tare simpatici.
   Pe bluzița cu păsărele v-am arătat-o în ținuta de mai jos: 


   Pe lista mea de dorințe se află următoarele produse:










   Pentru o comandă mai mare de 65$ puteți folosi codul de reducere de 33%. Acesta este valid până la data de 28 mai și se aplică tuturor produselor disponibile spre vânzare.

5 comentarii:

  1. Am vazut si eu rochia alba pe site si m-a cucerit instant, insa este prea scurta pentru silueta mea actuala. Sa porti cu placere noutatile!
    Te pup

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Georgiana, eu sunt mai micuță și cred că mi-ar veni. E deranjant că nu fac haine de o lungime potrivită și fetelor mai înalte. Sora mea se supără mereu din cauza asta :D.
      Pupici!

      Ștergere
  2. Sa le porti cu placere draga mea, sunt superbe !
    xoxo

    www.sorananistor.com

    RăspundețiȘtergere
  3. In sfarsit cineva care da si sfaturi despre comanda, pentru ca intr-adevar imi e teama sa comand din alta tara din mai multe cauze : poate nu se potrivesc marimile, poate nu-mi sta bine, poate nu ajunge coletul ...s.a.m.d
    Oricum, frumoase achizitii :)

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...