vineri, 15 mai 2015

Cum purtăm bluza din dantelă?

   
   Dragilor, am revenit cu o nouă ținută romantic-chic. Se pare că am o înclinație înspre a insera articole vestimentare feminine în ținutele mele, iar de această dată victimă mi-a fost bluza din dantelă. Acest obiect este indispensabil într-o gardeobă, în opinia mea, iar motivația este una destul de simplă: dantela este materialul meu favorit. De altfel, hainele din dantelă ori cele cu broderie sunt atât de versatile și de ușor de integrat într-o ținută, încât trebuie să aveți curajul să vă achiziționați măcar una.

Am purtat:



   Pantalonii Zara (Click aici) sunt, mai degrabă, niște colanți groși. Am avut și varianta pe negru, pe care am purtat-o la maxim și pe care v-am arătat-o pe blog în mai multe rânduri. Sunt foarte comozi, iar materialul este calitativ; faptul că este și ușor elastic face ca pantalonii să fie extrem de confortabili în comparație cu o pereche clasică de blugi. Au croiala skinny, se închid cu fermoar și au detalii din piele ecologică. Eu am ales măsura 36/ S.
   I-am comandat la începutul acestei luni, când s-a dat startul maratonului de reduceri în magazinul Kurtmann. I-am pus în coș când pragul de reduceri era de 40% și am decis să nu aștept o reducere mai mare, fiind foarte posibil ca stocul să se epuizeze. Și nu regret decizia făcută!


  Bluza mea din dantelă (Click aici) este o achiziție destul de recentă, de pe site-ul SheInside.com. De fapt, este pentru prima dată când o port, pentru că era frig afară când am primit-o și a fost nevoită să-și aștepte cuminte rândul. V-am mai spus că acest magazin online comercializează produse, dar mai ales replici de la branduri cunoscute. Spre exemplu, bluza mea are eticheta Zara Trafaluc și nu cred să fie vreo replică, dar oricum ar fi, eu mă declar mulțumită de calitatea și de aspectul ei general.
   Este o bluză din broderie elastică, dar este destul de strâmtă. Mi-ar fi plăcut să fie un pic mai decupată în zona gâtului, trebuie să recunosc! Eu am comandat măsura M, care pare să fie un S european. Am spălat-o imediat după purtare pentru că avea un miros închis și s-a comportat bine la spălat, nu s-a întins, nu și-a pierdut forma. Am purtat-o doar cu sutien, a fost o decizie de ultim moment, pentru că în mod normal obișnuiesc să port topuri subțiri pe sub bluzele semi-transparente ori cu decupaje.

  Tot de pe acest site am cumpărat și sandalele negre (Click aici). Îmi place designul lor, pentru că îmi doream de mult o pereche în acest gen, cu un toc mai comod, dar m-a dezamăgit faptul că nu sunt din piele, așa cum era menționat în descrierea lor. Returul la SheInside este destul de costisitor, trebuie să mă deplasez la poșta vamală și apoi să aștept luni întregi până produsul ajunge la depozit și banii sunt returnați prin pay pal. Am făcut-o o dată și m-am lecuit!
  Acum, când mă uit la fotografii, îmi dau seama că aceste săndăluțe cu barete subțiri nu vin foarte bine în picioarele mele, pentru că eu am laba piciorului mai lată. Dar acest aspect nu mă determină să renunț la sandale ori la alte încălțări decupate care îmi expun piciorul și cred că este important să purtăm ceea ce ne place și ne face să ne simțim bine în pielea noastră, decât ceea ce „trebuie” purtat.


   În fotografia de mai sus puteți vedea detalii ale acestui outfit. Poșetuța cu baretă lungă a fost un cadou pe care i l-am făcut surorii mele în urmă cu ceva timp, dar ea nu a purtat-o niciodată, datorită dimensiunilor sale mici. Dar dacă nu obișnuiești să iei multe lucruri după tine atunci când ieși la plimbare, o astfel de poșetuță este ideală.
   Ceasul ceramic Perigaum(Click aici) este prima mea investiție într-un astfel de accesoriu. N-aș fi crezut că va ajunge să-mi placă așa mult să port ceas la mână, dar se pare că este adevărat faptul că oamenii sunt adaptabili la orice situație :)) Acum când intru pe site-ul Elefant, de unde mi-am luat ceasul, abia dacă îmi pot dezlipi ochii de la sutele de modele deosebite, care au și prețuri bune; le puteți vedea și voi AICI.


    Kurtmann a încheiat lichidarea și a început să actualizeze stocul cu produse noi și deja au fost adăugate modele Bershka și Pimkie. Eu am început să mă gândesc la vacanța la mare, la plajă, așa că pe lista mea de dorințe am pus următoarele articole:

Portofel cu fundiță (Click aici)

   În privința bluzelor de dantelă, în cazul în care aveți intenția să vă achiziționați una, eu vi le recomand pe cele de la SheInside. Prețul lor oscilează între 9-26$, iar multe dintre ele sunt speciale, atât ca design, cât și ca model al broderii/dantelei. Iată câteva sugestii, pe care le puteți achiziționa profitând de promoția Superior in Quality(Click aici), cu două coduri de reducere: 
                       - cod: super32 - reducere 32% pentru comenzile mai mari de 59$
                       - cod: super34 - reducere 34% pentru comenzile mai mari de 109$




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...