marți, 28 iulie 2015

O nouă comandă Yves Rocher


  Dacă vă aduceți aminte, v-am spus că în luna iunie am fost ispitită de ofertele grozave de la Yves Rocher, motiv ppentru care am plasat două comenzi online. Despre conținutul primei comenzi am scris AICI.
 În cea de-a doua comandă am strâns o gămadă de cosmetice, dar m-am bucurat și de două cadouri frumoase, care m-au bucurat și mai mult. Cei de la Yves Rocher sunt foarte generoși cu clienții lor și o să vă spun mai jos cu ce oferte tentante și cadouri ne mai așteaptă în această lună.

  Am comandat următoarele produse:
    - 3 geluri de duș Jardins du Monde: Carambola din Malaezi, Rodie din Spania și bob de cafea
    - Gel de duș gomant cu măr și anason-ediție limitată
    - Lapte de corp Quelques Notes d’Amour (disponibil AICI)
    - Deodorant roll-on Lavandă din Provence (disponibil AICI)
    - Ojă strălucitoare Rezistenţă şi Înfrumuseţare - nuanța mov pastel (disponibilă AICI)


  Am primit următoarele cadouri:
    - Rimel Sexy Pulp- nuanța Black - pentru o comandă de minim 35 lei
    - Lapte de corp Comme une Evidence


  Gelurile de duș de la Yves Rocher sunt un adevărat răsfăț și am ales arome delicioase pentru vară. Eu am vrut arome fructate pentru mine, în timp ce gelul de duș cu cafea este aproape nelipsit din comenzi, fiind favoritul logodnicului meu. Acum puteți comanda de AICI setul format din 3 geluri de duș la alegere + set 2 portfarduri la prețul de 25 lei.

   Din noua colecție de geluri de duș, lansată în urmă cu puțin timp, mi-am cumpărat gelul gomant cu măr și anason. Nu vă pot descrie parfumul acestui gel de duș, este fructat, potrivit de fresh, un pic dulce...exact ce-mi place mie vara. Dacă va mai fi în stoc, vu siguranță îl voi mai cumpăra, mai ales că are o formulă bună, iar pariculele abrazive sunt blânde, astfel că gelul este potrivit pentru folosirea zilnică.


   N-am avut curajul să comand noul parfum Quelques Notes d’Amour, însă am zis să încerc măcar laptele de corp parfumat. Mi-am epuizat stocul de loțiuni, asa că aveam nevoie de una nouă, mai ales că loțiunile din gamele parfumate de la YR sunt geniale, au o textură minunată și un parfum intens. În plus, am ales tot un lapte de corp drept al doilea cadou, așa că acum mă bucur din plin de răsfăț.


   Deodorantul cu lavandă de Provence are o aromă tare plăcută, dicretă, dulceagă. Îl folosesc de vreo două săptămâni și sunt mulțumită de eficacitatea lui. Am fost nevoită să trec de la deodorantul stick la cel roll-on, deoarece se strângea inestetic la subraț din cauza căldurii.
   Am consumat rimelul Sexy Pulp, am avut varianta maro și mi l-am dorit neapărat și pe negru. Este rimelul meu favorit în acest moment și cu siguranță am să-l cumpăr iar când se va termina flaconul. Periuța cu peri, curbată, îmi conturează perfect genele, le oferă volum și le alungește.
    Oja este potrivită pentru manichiură franțuzească, având un aspect discret, ingrijit. Am cumpărat-o pentru că în trecut i-am oferit o astfel de ojă unei persoane dragi și arăta impecabil pe unghiile ei, așa că mi-am dorit să o am și eu.


   În final, am pentru voi trei coduri de reducere de care vă puteți bucura în magazinul online Yves Rocher (Click aici). Pe lângă aceste coduri, veți mai primi și două cadouri :
       - un cadou la alegere pentru o comandă de minim 39 lei
       - un cadou la alegere pentru o comandă de minim 99 lei



   Codul de reducere se inserează în partea de jos a coșului de cumpărături:



12 comentarii:

  1. Sa le folosesti cu placere :) Imi place mult parfumul Qulques Notes D'Amor si vreau sa il comand cat mai curand :) Pupici

    RăspundețiȘtergere
  2. Sa le folosești cu drag! Si mie îmi plac mult produsele Yves Rocher! Rimelul Sexy Pulp este preferatul meu, iar gelurile de dus se găsesc mereu la mine in casa!
    De obicei dau comenzile telefonic, dar o sa ma uit si pe site.
    😀

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc frumos!:-*
      Am mai plasat si eu unele comenzi telefonic, cand primeam ofertele prin posta si nu exista magazinul online. Acum doar asa comand, online, si primesc coletele foarte repede, cam in 4-5 zile.
      Rimelul Sexy Pulp chiar merita iubit:-) :-)

      Ștergere
  3. Am si eu produsele cumparate de tine si imi plac toate. Am si parfumul Quelques Notes D Amour de care m-am indragostit si in viitor o sa-mi cumpar si lotiunea parfumata.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Miky, ai parfumul...te invidiez putin:-) Dar o sa mi-l iau si eu in curand, promit!

      Ștergere
  4. Sunt fana geluri de dus YR !!! Le ador, miros atat de bine <3
    Si parfumurile imi plac. Altceva nu am incercat, dar ma tentezi tu :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Carmen, sa nu te superi ca te tentez :-)
      Poate vei incerca pe viitor si alte produse, sunt convinsa ca iti vor fi pe plac. Pupici

      Ștergere
  5. Sa te bucuri de noutati! :)
    Si mie imi place mult rimelul, daca il vor oferi cadou la vreo oferta viitoare sigur il voi alege.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Georgiana, l-am vazut de cateva ori pus la cadouri, asa ca stai cu ochii pe oferte:-)

      Ștergere
  6. Să le folosești pe toate cu drag!
    Gelul de duș cu cafea e atât favoritul meu cât și al prietenului meu, gelul gomant cu măr și anason m-a cucerit și pe mine, iar rimelul Sexy Pulp este printre favorite!
    Parfumul Quelques Notes d’Amour îmi plac mult, în sezonul rece sigur o să abuzez de el!
    Eu am dat luna trecută o comandă și luna asta două.... sunt prea bune ofertele lor, mereu mă fac să calc strâmb. :))
    Te pup!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Hahaha, te-au ispitit si pe tine, nu gluma! Sa le folosesti pe toate cu drag!

      Ștergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...