duminică, 23 august 2015

Comanda eMAG


  Despre eMAG nu cred că sunt multe de zis, pentru că este cel mai mare magazin online din România și toată lumea a auzit de el. De aici putem comanda online, foarte simplu, tot felul de lucruri, de la electrocasnice, la mobilier, haine și încălțăminte, cosmetice și articole utile pentru casă.

  Nu am foarte multe comenzi plasate pe site, dar de fiecare dată am fost mulțumită de achizițiile făcute și am revenit cu plăcere. În ultima vreme am tot urmărit site-ul, pentru că au tot soiul de promoții atractive, de care poți profita astfel încât să faci economii mari. Oricum, prețurile lor sunt foarte bune și acesta cred că este un motiv în plus pentru care mulți dintre clienți revin cu o nouă comandă.

  Eu am comandat următoarele produse:
     - Perie rotativă Philips Dynamic Volume HP8654/00 (vezi aici) - 260 lei
     - Gel de duș Dove Shea Butter (vezi aici) - 16 lei/500 ml
     - Lapte de corp Dove Beauty Care(vezi aici) - 19 lei/ 250 ml


   Despre peria rotativă Philips citisem destul de multe lucruri și atât eu, cât și sora mea, ne doream un astfel de aparat de syling. Citind mai multe păreri despre această perie, mi-am dorit să o achiziționez, pentru a mă bucura de volumul pe care îl promite. Eu am firul de păr foarte fin, de aceea nu am volum decât după spălare.
  Peria Philips promite să ofere părului volum și să-l facă strălucitor, coafat ca la salon. Este prevăzută cu două capete, care se înlocuiesc foarte ușor, prin simpla apăsare a unui buton. Capătul mare, mai gros, adică peria rotundă de 50 mm este pentru bucle lejere, onduleuri abia sesizabile și este prevăzută cu peri mai groși, care au capacitatea de a separa firele de păr, în timp ce aerul cald eliberat prin orificii umflă părul, oferindu-i volum.
   Celălalt capăt mai subțire, de 30 mm, este potrivit pentru a crea bucle mai bine definite, dar și pentru o coafare fără încurcare. El poate fi folosit în două moduri, fiind retractabil: simplu, precum un ondulator, ori prin scoaterea perilor rari, printr-o mișcare rotativă. În imagine puteți vedea acest capăt sub forma simplă, având perii ascunși în interior. Cele două perii se rotesc în ambele direcții, lucru care mă ajută să coafez în același mod ambele părți ale capului.
   Peria are două trepte de viteză și trei de temperatură. Setarea „Care” împiedică supraîncălzirea aparatului, asigurând o temperatură optimă pentru uscare și coafat. Trebuie să precizez că plăcile periei sunt ceramice din turmalină, astfel că protejează mai bine părul pe durata coafatului, dar îi și conferă un plus de strălucire.

   Momentan, nu mă pot numi o expertă în folosirea acestei perii rotative, însă îmi place cum se simte părul meu după ce o folosesc. Este neted, voluptuos și plin de volum, însă mai trebuie să mă antrenez cu ea pentru a obține cele mai frumoase coafuri. Acum obțin coafuri cu aer retro, dar mă modernizez ușor, ușor :))

   Atenție! Astăzi, 23 august, puteți comanda această perie la un preț mai mic, în cadrul Promoției Resigilatelor! Produsele resigilate au aceeași calitate, numai că ambalajele au fost desfăcute. Peria Philips poate fi comandată le prețul de 229 lei, de AICI (în partea de jos a paginii)




   Îmi plac produsele Dove, în special cele pentru îngrijirea părului și a corpului. Deoarece aveam nevoie de cosmetice noi pentru corp, am decis să comand tot de pe eMAG o loțiune și un gel de duș, ambele de la Dove.
    Pe eMAG există o gamă diversificată de cosmetice Dove, pe care o puteți consulta AICI.
    Gelul de duș Shea Butter este printre primele produse de la acest brand pe care le-am folosit. Mirosul lui plăcut de unt de shea mi-a trezit amintiri frumoase și m-am bucurat să regăsesc același miros ca acum mulți, mulți ani, când l-am folosit întâia oară. Are o textură densă, lăptoasă, și face o spumă groasă, cremoasă, care hidratează pielea și o lasă plăcut parfumată.
     Laptele de corp Beauty Care are mirosul clasic Dove și o textură groasă, care se întinde destui de greoi pe corp, însă hidratează pielea în profunzime, făcând-o netedă și moale. Îmi place la nebunie cum se simte pielea după ce folosesc acest lapte de corp și faptul că mirosul său este foarte discret mă ajută atunci când aplic parfum, deorece mirosurile nu se îmbină.
 

   Menționam mai sus despre Promoția Resigilatelor, valabilă doar astăzi, 23 august! Eu zic că merită să faceți o vizită site-ului, să vedeți gama completă de resigilate, cu precizarea că aceste produse sunt noi, doar ambalajele au fost desfăcute, majoritatea pentru expunere.
   Produsele resigilate pot fi adăugate în coș direct de pe pagina produsului, imediat sub imaginea de prezentare fiind trecut prețul acestora. Prețurile resigilatelor sunt reduse considerabil, așa că am pregătit o selecție de produse care v-ar putea interesa (găsiți link colorat spre pagina produsului sub fiecare imagine).







^Set machiaj Guinot Master Colors (vezi aici)- 159 lei (include mascara, fard pleoape și ruj)

2 comentarii:

  1. Peria rotativa de la Philips o am si eu. Din punctul meu de vedere nu este ceva wow. Intradevar, coafeaza parul frumos, ii ofera stralucire, dar agata parul la capete foarte tare si il rupe si mi se pare ca degradeaza parul chiar mai rau ca placa de intins. A, mi se pare cam grea :)) Dupa cateva minute de coafat cu ea incepe sa ma doara mana. Poate in cazul tau functioneaza mai bine. Pupici!

    http://lifestylesem.blogspot.ro

    RăspundețiȘtergere
  2. Sa o folosesti cu placere si la cat mai multe coafuri frumoase :) Pupici

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...