luni, 21 septembrie 2015

Comanda Apiland.ro


   De când am descoperit magazinul online Apiland, am devenit tot mai interesată de produsele apicole și de beneficiile acestora, motiv pentru care în ultimul an am încercat tot soiul de bunătăți din stup. Dacă în urmă cu ceva timp nu știam decât de miere, acum urmez cure cu lăptișor de matcă, polen crud și păstură de albine, iar efectele lor asupra organismului meu se simt, așa că voi continua să le consum cu multă plăcere.

   Pe lângă consumul intern, folosesc produsele apicole și în tratamente cosmetice, în special mierea și lăptișorul de matcă, care sunt ideale pentru măștile de față și de păr. Desigur, ca orice alt tratament naturist, este nevoie de puțină răbdare pentru ca primele efecte să fie vizibile, dar odată ce vor apărea, veți iubi și voi minunile produse de albine.

   În comanda Apiland am inclus următoarele produse:
         - Miere de salcâm crudă eco (vezi aici) - 36 lei/ 500 g
         - 2 x Lăptișor de matcă pur crud (vezi aici) - 34 lei/borcănaș de 25 g
         - Pastă de dinți Manuka Health (vezi aici) - 42 lei
         - Cremă de față Manuka Honey (vezi aici) - 76 lei
         - 3 Săpunuri naturale cu miere (vezi aici) - 11 și 16 lei


    Ador mierea de salcâm crudă de la Apiland, din care mănânc câte o lingură în fiecare dimineață. Este o miere limpede, cu aspectul unui nectar auriu deschis și cu o aromă deosebită. Uneori, obișnuiesc să bag o păstaie de vanilie în borcanul cu miere, astfel că aceasta capătă un gust și un miros puternic vanilate. Pentru cine nu știa, mierea de salcâm crește pofta de mâncare, motiv pentru care este recomandată copiilor, administrată în lapte sau ceai cald. De asemenea, are un efect de calmare a sistemului nervos.
    Dintre toate soiurile de miere încercate de mine, aceasta este favorita mea, iar mierea de salcâm îmi place pentru că nu se cristalizează, fiind bogată în fructoză. Înlocuiesc zahărul din prăjituri cu această miere care nu modifică gustul și aroma deserturilor, plus că este și un bun îndulcitor, dar în același timp o folosesc și în tratamente cosmetice, unde-și face foarte bine treaba.
     Mierea de salcâm poate fi comandată de AICI, în varianta normală sau eco, la borcan de 500g sau 1 kg.

    Lăptișorul de matcă este alegerea mea nr 1 în tratamentele cosmetice homemade și mereu prepar fel și fel de măști cu ajutorul acestuia. Este foarte bun și în alimentație, fiind ideal în tratamentele pentru imunitate scăzută, probleme de memorie, insomnii, stări de stres, tulburări de menstruație sau menopauză, hipertensiune, colesterol mărit, afecțiuni endocrine și ale ficatului.
   Chiar dacă este acrișor, gustul acestuia este tolerabil, mai ales că trebuie să consumați o cantitate foarte mică zilnic. Este și un puternic energizant, așa că vi-l recomand dacă vă simțiți lipsiți de putere, extenuați fizic și psihic. Poate fi comandat de AICI, la diverse gramaje, însă cel mai avantajos este borcănașul de 100 g, care vine însoțit de un borcănaș de 25 g bonus .


   Ați regăsit pasta de dinți și crema de față Manuka Health și în listele cu cosmetice favorite și de când le-am folosit prima oară m-am îndrăgostit de ele și le-am devenit fidelă. Cu siguranță aceste produse se vor regăsi în coșul de cumpărături la fiecare comandă online de la Apiland.
   Pasta de dinți are o culoare gri-verzui și un gust intens de plante, care rămâne în gură ca o senzație profundă de împrospătare. Nu conține fluor, iar ingredientul ei minune este mierea de Manuka, produsă numai în Noua Zeelandă. Această miere are puternice proprietăți antibacteriene, motiv pentru care pasta de dinți face minuni în curățarea dinților și nu permite depunerea plăcii bacteriene. Poate fi comandată de AICI, la cel mai bun preț valabil în mediul online.
   Crema de față Manuka Honey lasă o senzație grozavă pe piele, datorită texturii sale fine, lăptoase. Este o cremă cu o consistență apoasă, însă hidratează pielea în profunzime. Detalii despre ea găsiți AICI


   În comanda mea am adăugat și trei săpunuri cu miere, care au o textură cremoasă și arome plăcute. Săpunul cu miere, mentă și lămâie are un miros înțepător, fresh, energizant. Iar săpunurile exfoliante cu miere au un miros dulceag, discret, iar particulele abrazive sunt fine, dar își fac bine treaba. Un săpun exfoliant costă 16 lei, în timp ce unul normal are prețul de 11 lei.

   Informații utile despre magazinul online Apiland:
    - plata se face ramburs sau online cu cardul (eu aleg de fiecare dată plata ramburs, la primirea coletului)
    - livrarea coletului se face prin curier Fan Curier (pentru zonele care nu sunt acoperite de firma de curierat, livrarea este făcută prin intermediul Poștei Române)
   - comanda minimă este de 50 lei
   - costul livrării este 10 lei, iar comenzile mai mari de 200 lei beneficiază de livrare gratuită
   - produsele pot fi returnate în termen de 14 zile, dar numai dacă sunt sigilate

2 comentarii:

  1. si eu am pus azi o comanda la apiland si vad ca avem gusturi comune: mierea de salcam, crema pentru ten si sapunul cu menta si lamaie! :)


    sa te bucuri de ele!

    RăspundețiȘtergere
  2. Și eu recomand apiland.ro. Până acum am testat de la ei următoarele produse: păstură, păstură în miere și tonicul apicultorului. Cel mai mult mi-a plăcut păstura în miere!

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...