marți, 22 septembrie 2015

Ținută de toamnă: fusta cu flori și bluza din dantela


   Este oare posibil ca cineva să nu iubească aceste frumoase și călduțe zile de toamnă?! Încă se mai simte timid mirosul verii, iar eu iubesc soarele blând, potrivit pentru a ieși la plimbare în haine feminine și în încălțări lejere.
    Începutul de toamnă m-a prins într-o stare romantică și acest lucru se poate observa din combinația pe care o port: fusta cu flori și bluza din dantelă. Iubesc această combinație, care este potrivită și pentru jumătatea toamnei, dacă adăugăm o pereche de dresuri de culoarea piciorului (15-20 den) și o jachetă din denim ori un cardigan tricotat.

Am purtat:
Bluză dantelă Imperial (wardrobeb.ro)
Fustă handmade EV
Geantă Bershka


  După cum vedeți, rozul este culoarea predominantă, pentru că am vrut să fiu în contrast cu tabloul de început de toamnă, în tonuri blânde. Și recunosc că rozul este culoarea mea de suflet și uneori o port în exces, dar de această dată am zis să o domolesc puțin cu ajutorul dantelei.

   Bluza din dantelă este prima mea opțiune atunci când vreau să am o ținută simpatică, în care să mă simt în largul meu. Din acest motiv am strâns foarte multe modele; am și avantajul de a reuși să le integrez extrem de ușor în ținutele mele. Poate unora le par demodate, oldies, însă fiecare are libertatea de a îmbrăca hainele care îl reprezintă.

   Fusta cu flori este făcută de mine, am fost pur și simplu cucerită de nuanțele imprimeului, atunci când am zărit-o într-un magazin second hand, de unde obișnuiesc să-mi cumpăr majoritatea fustelor. Le găsesc în măsuri foarte mari, iar majoritatea sunt midi, o lungime cu care nu sunt tocmai familiarizată. Tot ce fac este să cos la mașina de cusut fusta croită rapid, însă uneori îmi place să cos și de mână. Mereu am fost atrasă de imprimeurile florale, sunt primele care-mi sar în ochi atunci când intru într-un magazin. Odată am avut o obsesie pentru acest imprimeu, dar m-am mai temperat, însă am destule haine înflorate cât să-mi astâmpăr orice „rebeliune”.


  Am optat pentru tenișii Converse, mi se pare că oferă ținutei un aspect jucăuș, ștrengăresc. În plus, am vrut ceva comod în picioare, pentru că aveam plănuită o zi întreagă de plimbare, așa că nu puteam găsi ceva mai potrivit decât o pereche de teniși. Converșii aceștia sunt din primul an de facultate și după mai bine de șapte ani de purtare, încă arată foarte bine, așa că-i recomand oricui își dorește o pereche de teniși de calitate. Evitați fake-urile care imită acest brand, deoarece nu există termen de comparație, iar tenișii origainali Converse merită fiecare bănuț.

   Ca accesorii, am purtat o geantă de suflet, primită de la o prietenă scumpă și care mi-a completat cu succes multe ținute, grație nuanțelor sale pastelate. În plus, ochelarii rotunzi au rămas singurii ochelari pe care i-am mai purtat în ultima perioadă, însă intenționez să-mi cumpăr o pereche nouă de ochelari Polaroid, pentru că pe cei pe care îi aveam am reușit să-i rup. Iar în această perioadă este cel mai bun moment să-mi cumpăr ochelari, deoarece prețurile sunt mai mici decât în sezonul estival.

   Dragilor, voi ce mai purtați în prima lună de toamnă?



   În final vă las micul meu wishlist de final de septembrie. Se apropie jumătatea toamnei și aproape am strâns banii suficienți pentru a plasa o nouă comandă SheIn, de unde comand o dată la 2-3 luni. Iată cum mă pregătesc de toamnă (găsiți link spre pagina produsului sub fiecare imagine):




Noua promoție SheIn. Shop more, save more! (vezi aici)
- promoție valabilă până pe 28 septembrie -
Extra-reduceri folosind următoarele cupoane de reducere:
- save34 - reducere 34% pentru comenzi mai mari de 55$
- save36 - reducere 36% pentru comenzi mai mari de 105$



5 comentarii:

  1. Fusta este o mica minune si imi place la nebunie tinuta ta! Pupici

    RăspundețiȘtergere
  2. Foarte draguta tinuta, imi place mult <3 Pupici

    RăspundețiȘtergere
  3. foarte dragut outfit-ul tau :*:* de care sh vorbeai in postare?

    RăspundețiȘtergere
  4. Ce faine locatii ai gasit pentru poze, nci nu cred ca a fost greu la cat de deosebit e Sibiul!
    Foarte frumoasa fusta ta! xxo

    RăspundețiȘtergere
  5. Cred că fustița e elementul cheie al ținutei, fiind cel mai atractiv și delicat. De asemenea, ți se potrivește, mai ales că ești o fire veselă. ^^

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...