miercuri, 30 septembrie 2015

Bluza cu broderie intr-o tinuta casual de vara



   Dragilor, cu tristețe vă anunț că sezonul estival s-a încheiat și eu, cel puțin, voi face loc hainelor de toamnă. Am mai găsit o ținută recentă, din escapada la Sibiu de la jumătatea lui septembrie, așa că am zis să închei luna și, mai ales, sezonul de vară cu un outfit.
   Alăturarea dantelei de imprimeurile florale îmi place în mod deosebit, iar ținuta de astăzi a fost oarecum inspirată de începutul blând de toamnă, cromatic vorbind. Nuanțele neutre, bej, ivoire, maro sunt ușor de combinat între ele, așa că am compus ținuta cu ușurință, cu atenție sporită asupra confortului. Atât în vacanță, cât și în zilele obișnuite, prefer ținutele lejere, care mă reprezintă și mă fac să mă simt bine în pielea mea.

Am purtat:
Bluză broderie Imperial (WardrobeB.ro)
Pantaloni scurți Asos.com


  Pantalonii cu imprimeu floral mărunt au o croială lejeră și banda elastică din dantelă îi face să fie cei mai comozi pantaloni cu putință. Au un material subțire, un bumbac perfect pentru zilele toride și țin bine minte că atunci când i-am comandat de pe Asos.com am regretat că nu am ales și topul din set.

   Bluza brodată îmi place atât de mult, încât nu-i găsesc un defect. Dar este doar punctul meu de vedere, pentru că am o înclinație înspre articolele cu aspect vintage. Singura problemă este că, din cauza purtărilor dese, s-a cam îngălbenit la subraț, chiar dacă nu am transpirat mult. Am observat că acest lucru se întâmplă cu toate bluzele mele albe sau ivoire. Însă de curând am aflat un truc și, înainte de spălare, pulverizez zeamă de lâmâie pe zone îngălbenite. Rezultatele se văd imediat!

   Espadrilele perforate bej sunt, neoficial, cele mai purtate încălțări ale mele în 2015. Nu sunt cele mai aspectuoase, însă sunt ușor de asortat, sunt extrem de comode și, cel mai important, nu-mi fac răni la picioare, oricât de mult le-aș purta. Tot în magazinul dePurtat am văzut multe alte modele de espadrile, cu prețuri cuprinse între 29 și 99 lei - le puteți vedea și voi AICI.


   Magazinul online SheIn ne invită să ne luăm rămas bun de la această vară frumoasă, cu o nouă promoție Ready SheIners, GO! (vezi aici). Puteți folosi codul de reducere go34 pentru o extra-reducere de 34%, cu mențiunea că acest cod este valabil pentru comenzile mai mari de 55$.
     

   Eu am profitat deja de reducere și mi-am achiziționat următoarele articole (găsiți link pentru fiecare produs în parte, sub imagini):




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...