duminică, 20 decembrie 2015

Shopping de decembrie


   Ultimele săptămâni au fost extrem de aglomerate, copleșitoare chiar, încât am așteptat repausul de sărbători, în speranța de a reveni la normal. Chiar și cumpărarea cadourilor de Crăciun a fost destul de dificilă, încât am preferat să le comand pe majoritatea de pe internet, din lipsa timpului. Am profitat de oportunitatea de a cumpăra și câteva lucrușoare pentru mine deoarece, oricât de mare este plăcerea de a pregăti cadouri celor dragi, iubesc să primesc și eu ceva în coletele aduse de curier.

    Aveam nevoie de o vopsea de păr nouă, deoarece rădăcinile erau destul de vizibile și simțeam nevoia să împrospătez puțin culoarea părului. Cum s-q nimerit să plasez o comandă eMAG, am pus în coș și o vopsea pentru mine, deoarece pe site au foarte multe vopsele. Am ales Vopseaua de păr L'Oreal Paris Excellence Creme - nuanța 9.1 Very Light Ash Blonde. Vopseaua are prețul promoțional de 22 lei, are amoniac și poate fi comandată de AICI. Revin cu un review complet în curând :)

    BrandCircus s-a numărat printre magazinele online frecventate des în puținul timp liber. Au multe promoții săptămânale tentante și actualizează permanent stocul cu produse noi. Spre exemplu, săptămâna aceasta puteți profita de prețurile simpatice la geci și jachete, reduse cu până la 50%. În comanda BrandCircus mi-am pus în coșul de cumpărături rochia Zara cu croială dreaptă, cu motive tradiționale. Atât imprimeul, cât și croiala și materialul m-au dus cu gândul a moda anilor 60. Uneori este bine să ieși din zona de confort și să încerci ceva nou, fără teama că respectivul articol vestimentar nu ți se potrivește; așa am făcut și eu și nu regret deloc achiziția făcută.



  Rochia Zara are o lungime potrivită și este o shift dress, adică o rochie cu croială dreaptă. Acest gen de rochie este ideală penttru a camufla mici imperfecțiuni și este ideală pentru a crea un joc de proporții: bust mai generos + picioare subțiri. Am comandat măsura M și am plătit 80 lei pentru ea.

   Dacă vă place acest tip de rochie, la BrandCircus mai sunt disponibile câteva modele similare (găsiți link-uri spre fiecare produs sub imagine):




  Cosmeticele Herbagen au revenit pe lista mea de cumpărături. Recent mi-am cumpărat un BB cream și o cremă de mâini de la acest brand românesc și deja pusesem ochii pe noi produse. Din magazinul online naturist Vegis (vezi aici) mi-am comandat și de această dată cosmeticele Herbagen, și anume:
   - Cremă de corp cu micronizat de strugure roșu - miroase intens a vin și-mi amintește de o prăjitură pe care am făcut-o ianra trecută, cu cremă de vin. Este o cremă destul de bună, însă trebuie să o masez un pic mai mult până la absorbția totală, deorece lasă o peliculă albă pe piele. Preț: 16 lei
   - Mască de față cu colagen și spirulină bio - o mască de față pentru tenurile cu tendințe de ridare. Conține 95% ingrediente de origine naturală, fiind o masca ce hidratează pielea, o face netedă și elastică . Preț : 13 lei


   Încă un produs naturist românesc nou pentru mine este Lăptișorul de matcă pur cu mango, pe care l-am primit de la Apiland împreună cu un calendar de birou și un pix personalizat. Am scris în mai multe rânduri despre lăptișorul de matcă și beneficiile lui, este un produs apicol excepțional, iar varianta cu mango are un gust mult mai plăcut, iar recipientul este practic, având un sistem de dojaz perfect (1g de produs/zi). Dacă vă interesează, puteți comanda acest lăptișor de matcă cu mango de AICI, la prețul de 52 lei pentru un flacon de 30 g.


  Pofta mea cosmetică a fost satisfăcută și de cele trei lacuri de unghii Yves Rocher pe care le-am strecurat în comanda plasată de sora mea. Tare greu mi-a fost să mă decid în privința nuanțelor, dar în cele din urmă am rămas fidelă nuanțelor sidefate, favoritele mele. Ojele Culorile Naturii vin în sticluțe de 5 ml și una costă 9,90 lei. Mi-am comandat următoarele nuanțe :
          1. Magnolie sidefată (vezi aici)
          2. Nuanța Liliac (vezi aici)
          3. Camelie sidefată (vezi aici)

3 comentarii:

  1. Să le porți/folosești pe toate cu drag!
    Rochița e absolut superbă, îmi place la nebuni! Și nuanțele ojelor sunt super drăguțe.

    RăspundețiȘtergere
  2. Sa te bucuri de toate! Tare bine arata rochia Zara si lacurile de unghii :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Rochia Zara arata senzational. Sarbatori fericite!

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...