vineri, 15 ianuarie 2016

Review: Vopsea de păr Syoss Professional Performance - Nuanța 10-95 Blond Intens Rece .


    Despre Vopseaua de păr Syoss Professional Performance știam multe lucruri, deoarece nu sunt la prima folosire a acestui tip de vopsea. Pentru că rădăcinile erau deja foarte vizibile, crescute cam 2 -3 cm, contrastul dintre șatenul natural și restul părului vopsit blond era destul de mare. Așa că am decis să revitalizez puțin culoarea părului și să deschid rădăcinile, așa că am optat pentru  vopseaua Syoss Professional Performance - Nuanța 10-95 Blond Intens Rece

    Vopseaua Syoss Professional Performance este o vopsea permanentă, adică conține amoniac. Dacă sunteți sensibili la amoniac, este bine să faceți testul de alergie, pentru a evita reacțiile neplăcute. Eu m-am vopsit acasă de 3 ori cu această vopsea și nu m-am iritat și nu am făcut vreo alergie, dar presupun că depinde și de sensibilatea pielii fiecăruia dintre noi. Vopseaua cu amoniac este destul de puternică, așa că nu vă scărpinați în cap sau nu faceți altceva care să irite scalpul înainte de vopsire, deoarece veți avea de suportat usturimi.
  Vopseaua aceasta este potrivită și pentru părul complet albit, Este o vopsea permanentă (nivelul 3). 
  Preț: 15 lei (în magazinul online 1001 Cosmetice - vezi AICI)

    Cutia de vopsea conține:
       -  un recipient din plastic cu pipetă- pentru a amesteca cele două soluții pentru vopsire
       -  tub cu vopsea 
       - oxidant
       - o pereche de mănuși
       - balsam după vopsire- pentru sigilarea culorii


    Se agită bine flaconul cu pipetă, în care am pus conținutul tubului cu vopsea și oxidantul, pentru ca amestecul să fie unul omogen. Dozarea vopselei este foarte practică, astfel că m-am vopsit rapid, singură, folosind și o pensulă pentru aplicarea vopselei. În cutie veți primi și o pereche de mănuși de unică folosință; este bine să le utilizați - chiar dacă vopseaua blondă nu pătează, oxidantul are efecte asupra pielii, așa că este bine să ne protejăm.

    Am aplicat vopseaua atât la rădăcini, cât și pe lungime. Un singur tub de vopsea mi-a fost suficient pentru a mă vopsi, în condițiile în care eu am părul de lungime medie și firul subțire. Am lăsat vopseaua să acționeze timp de 30 minute, apoi am clătit-o bine de tot. Am aplicat și balsamul pentru întreținerea culorii și părul mi-a rămas foarte moale după vopsire.  Eu obișnuiesc să folosesc un șampon blând pentru a curăța resturile de vopsea, care în mod normal ar îmbâcsi foarte tare firul de păr subțire .

    După vopsire, rezultatul a fost cel așteptat, adică  o culoare uniformă, asemănătoare mierii. Știam deja la ce să mă aștept, urmărind puterea de deschidere a vopselei în funcție de culoarea părului, ilustrată pe cutie. În cazul în care doriți să obțineți un blond similar celui de pe cutie, este bine să aveți părul decolorat, pentru ca vopseaua să prindă perfect. În cazul în care vreți o culoare naturală, similară celei pe care am obținut-o eu, aplicați pur și simplu vopseaua, fără a fi decolorată în prealabil. Rezultatul poate varia în funcție de culoarea și textura firului de păr.


  Înainte de vopsire, contrastul dintre rădăcini și restul părului era foarte vizibil, după cum vedeți în fotografia de mai jos:

  După vopsire, rădăcinile sunt decolorate uniform, iar părul este colorat într-o nuanță naturală de blond de la rădăcină până la vârfuri:



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...