joi, 14 aprilie 2016

Review: Apă de toaletă Mademoiselle Ricci L`eau

   
    Am mai adăugat încă un parfum Nina Ricci pe lista parfumurilor mele preferate. Cum sunt atrasă de mirosurile dulcege, fructate, m-am îndrăgostit de la prima pulverizare de Apa de toaletă Mademoiselle Ricci L`eau. Am folosit-o cu mare plăcere până la ultima picătură, bucurându-mă de mirosul ei floral-fructat ideal pentru sezonul cald.

    Varianta aceasta a parfumului, cu fundiță roz pudrat, a fost lansată în anul 2013 și poartă semnătura lui Alberto Morillas.

    Apa de toaletă Mademoiselle Ricci L`eau este un parfum jucăuș, vesel, cochet, desprins parcă dintr-o poveste. Mirosul este completat perfect de sticluța cu design chic, al cărei capac are forma unei fundițe. Și dacă iarna poate să pară a fi un parfum nepotrivit, mult prea vesel, pentru vară este absolut perfect, de parcă esența acestui anotimp ar fi fost capturată într-o sticlă. De asemenea, este un parfum de zi, un parfum ce poate fi purtat și la birou pentru a înveseli ținutele prea sobre, sau la o întâlnire romantică, ori în parc, sau la o sesiune de shopping. Pentru seară, aș alege o variantă un pic mai elegantă, mai rafinată, dar nici acesta nu este nepotrivit pentru o petrecere de vară, pe marginea unei piscine sau direct pe plajă :)

    Acest parfum are o persistență moderată pe pielea mea și rezistă 5-6 ore, timp în care se simt toate notele ce îl compun. Persistența unui parfum diferă și în funcție de pielea noastră, de aceea am citit diverse păreri pe internet, însă majoritatea femeilor îl catalogau ca fiind un parfum cu o persistență medie și de lungă durată.

    Notele apei de toaletă Mademoiselle Ricci L`eau sunt următoarele:
      - notă de vârf: lychee
      - note de mijloc: trandafir și bujor
      - note de bază: cedru, mosc

    
  Parfumul poate fi cumpărat din toate magazinele cosmetice precum Douglas, Sephora sau Kendra. Prețurile sunt mai măricele decât în magazinele online și diferă de la un magazin la altul, așa că puteți trece prin cel mai apropiat magazin pentru a încerca parfumul.




Un comentariu:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...