marți, 17 mai 2016

Comanda SheIn.com



     De curând am primit un nou colet SheIn, pe care l-am așteptat cu mult interes. Am reușit să mai bifez câteva lucruri de pe wishlist, iar astăzi vreau să profit de ultimele ore de transport gratuit pentru orice comandă și să-mi mai achiziționez ceva. Încă sunt fidelă acestui magazin și-mi place deoarece are articole foarte diversificate, iar hainele sunt de calitatea celor din magazine precum H&M, Zara, etc.

    Comanda SheIn.com a inclus următoarele produse:




      M-am îndrăgostit de topul acesta roz deschis, imprimat cu personajul principal din animația japoneză My Neighbor Totoro. Nuanța de roz este foarte plăcută, pastelată, iar topul are un material moale, confortabil. Totoro este un sticker aplicat, motiv pentru care am preferat să calc topul de dos, pentru a evita o distrugere a imprimeului. Acesta este un crop-top, adică un top mai micuț, disponibil într-o singură mărime. În realitate, este echivalentul unui S-M. Vine frumos pe corp, este versatil și încă mai poate fi comandat de AICI, la prețul de 31 lei.


****



  
     Portofelul cu fundiță era exact ce căutam, adică un fel de coin purse, un portofel micuț, care să încapă în gentuțele mai mici sau pe care să-l iau când merg la plajă. Are dimensiunile 10 x 8,5 cm și ca să vă faceți o idee, este cât cartea de identitate, cu mențiunea că aceasta nu încape în portofel. Mi-a plăcut acest verde-albăstrui, iar faptul că are acea fundiță aplicată m-a cucerit. Este încă disponibil AICI, la prețul de 5$ (aprox. 20 lei), în trei variante de culoare: verde ca al meu, galben și negru.




  Mi-au plăcut blugii aceștia când i-am văzut pe blogul Larisei Costea, după ce am căutat mai mult timp o pereche de mom jeans pe gustul meu. Am zis să-mi comand măsura M, după ce am consultat tabelul cu mărimi, însă în ultima perioadă am pus câteva kilograme, așa că momentan nu pot să-i îmbrac. Blugii au un aspect vintage, au talia mai înaltă și o croială retro, tipică bluglilor mom jeans. Sunt încă disponibili AICI, la prețul de 82 lei.
*****





   Îmi doream bluza din imaginea de mai sus de când am văzut-o prima oară pe site, dar până m-am decis să o cumpăr, se epuizase stocul. Din fericire, de curând am găsit-o din nou în magazinul online și de această dată nu am mai ezitat să o cumpăr. Este o bluză puțin mai lungă, de fapt un tricou cu mâneci lungi, confecționată din trei materiale cu texturi diferite. Este bluza casual-sport perfectă, are un material grozav, încât nu-mi vine să o mai dau jos. Este încă disponibilă AICI, la prețul de 53 lei, în 4 măsuri diferite (eu mi-am comandat mărimea M).


         Menționez că am plasat comanda împreună cu două prietene, astfel că valoarea a comenzii a depășit $100. Am optat pentru livrarea standard, care este gratuită, iar coletul mi-a fost adus la ușă de curier, fără să plătesc alte taxe. Dacă vă interesează să comandați ceva de pe SheIn, vă recomand să profitați de promoția de mai jos:




Let's be cool in summer. Nothing could stop our steps of becoming fashionable.

Coduri promoționale:
- Take 40% OFF Over US$55     Code: RE40
- Take 45% OFF Over US$105     Code: RE45

2 comentarii:

  1. Sa le porti cu placere!
    Imi place portofelul, mai ales culoarea, o nuanta mint foarte faina.
    Sa ai o zi frumoasa!

    Xoxo, Victoria

    https://fashionstylebeautyandmore.blogspot.ca/

    RăspundețiȘtergere
  2. Bluza imi place mult! Comparatia cu hainele de la Zara si H&M ma cam sperie. Am constatat ca in magazine calitatea a inceput sa lase de dorit.

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...