vineri, 6 mai 2016

Cosmetice favorite - luna aprilie


     Luna aprilie mi s-a părut absolut superbă, cu temperaturi ridicate, dar mai ales cu minunatele flori ce ne-au bucurat cu parfumul lor mai devreme decât ne așteptam. Cu toate astea, nici n-am băgat de seamă când a trecut, cuprinsă și de febra sărbătorilor pascale. La fel a stat treaba și la capitolul cosmetice, de care parcă nici nu am apucat să mă ating în această lună de primăvară.

     Nu mi-a fost deloc greu să desemnez cosmeticele favorite ale lunii trecute, deoarece acestea mi-au fost indispensabile și mi-au devenit foarte dragi. În luna aprilie am pus preț pe prospețime, deoarece temperaturile tot mai crescute încep să-și pună amprenta și asupra corpului nostru și îmi place să fiu mereu fresh și să combat transpirația.


    Pentru igiena personală, am încercat două produse noi pe care am ajuns să le îndrăgesc rapid:
 1. Deodorant roll-on Mitchum Powder Fresh - un antiperspirant care a înlocuit cu succes celelalte deodorante pe care le aveam pe raftul cosmetic, deoarece îmi asigură protecția de care am nevoie împotriva transpirației, chiar și în zilele cele mai agitate. Deodorantul promite 48 ore de protecție, însă eu nu am stat niciodată atâta timp fără să mă spăl și să-l reaplic, așa că nu-mi pot da cu părerea. În orice caz, nu mă aștept să mă protejeze atâta timp, ar fi chiar absurd, dar sunt foarte mulțumită de el și cu siguranță am să-l mai cumpăr. Eu am varianta Powder Fresh, ce miroase a pudră de bebeluș. Poate fi comandat online de AICI.

 2. Gel pentru igiena intimă Nivea Intimo Fresh - am încercat toate variantele de loțiune pentru igienă intimă de la Nivea, iar aceasta are un miros proaspăt, deoarece conține aloe vera și ceai alb. Are o formulă blândă, pe bază de acid lactic, potrivită pentru uz zilnic. Un flacon are 250 ml și mi se pare indispensabil în rutina de îngrijire a fiecărei femei. Poate fi comandat online de AICI, la prețul de 15 lei.


3. Gel de curățare Herbagen cu albăstrele și glicerină - folosesc acest săpun facial de mai bine de trei luni de zile și mă înțeleg foarte bine cu el. Nu mi-a iritat niciodată pielea, nici nu mi-a uscat-o, deoarece are o formulă blândă, ideală pentru folosirea zilnică. M-am obișnuit rapid cu mirosul său, acum îmi place chiar foarte mult și abia aștept să mă spăl pe față dimineața pentru a fi cuprinsă de acest miros proaspăt. Este produs în România și are un flacon generos de 350 ml, prevăzut cu pompiță pentru o dozare precisă. Produsele Herbagen pot fi comandate de AICI.


 4. Mascara LOreal Double Extension Serum - rimelul meu favorit de până acum, pe care l-am și consumat în luna aprilie. M-am bucurat de gene cu volum, perfect conturate, incredibil de lungi, de fiecare dată când mi-am aplicat acest rimel. Este un produs absolut grozav și următorul pe lista mea este Mascara LOreal Double Extension cu Efect de gene false, disponibil AICI, împreună cu multe alte rimeluri de la acest brand, la prețuri imbatabile.

5. Fond de ten Estee Lauder Double Wear - cel mai îndrăgit fond de ten high-end în blogosfera românească și este, pe bună dreptate, un fond de ten genial. Eu îl folosesc la „ocazii speciale”, adică atunci când vreau să am un finish perfect. Are o acoperire foarte bună, plus că m-a uimit cu rezistența lui. Eu am o nuanță medie- 2C1 Pure Beige. Acest fond de ten poate fi comandat de AICI, începând cu 129 lei.

Un comentariu:

  1. Gelul ala de la Nivea pare interesant. Nu l-am vazut pana acum. Da, fondul de ten. De acord. Dar sa stii ca il indragim si noi, nu numai blogosfera...

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...