miercuri, 22 iunie 2016

Review: Apă de toaletă Naturelle Osmanthus - Yves Rocher


  Parfumurile Yves Rocher și-au făcut adesea loc în comenzile pe care le-am plasat în ultimii ani (cred că se fac vreo 10 ani de când folosesc cosmeticele acestui brand franțuzesc). Pe multe dintre ele le-am comandat, pe altele le-am primit cadou, deoarece Yves Rocher oferă mereu cadouri generoase, chiar și parfumuri. Pe unele le-am cumpărat chiar și-a doua, respectiv a treia oară, deoarece m-am îndrăgostit de aromele lor. Este cazul parfumului Naturelle, principalul motiv pentru care i-am dat o șansă și noii variante, Apa de toaletă Naturelle Osmanthus (vezi aici).

   Naturelle Osmanthus a fost lansat în primăvara anului 2015 și poartă semnătura parfumierului Michel Girard, parfumier al casei Givaudan. Este un parfum în ediție limitată, un parfum potrivit sezonului cald, primăvară-vară, îmbuteliat în aceeași sticluță simplă ca și clasicul Naturelle, singura diferență fiind coloritul sticlei. Conform declarației creatorului său, Naturelle Osmanthus este un suflu de prospețime și sensualitate, motiv pentru care consider că acest parfum este potrivit femeilor cărora le plac aromele floral-fructate, feminine, ușor citrice, jucăușe. Pentru că fix așa este parfumul, cu aroma sa vivace, vibrantă, fresh.

   Piramida parfumului:
- nota de vârf: lămâie (de aici și mirosul de citrice care se simte încă de la prima utilizare)
- note de mijloc: osmanthus și iasomie sambac (note florale,dulci, exotice)
- nota de bază: cedru

   Sinceră să fiu, nasul meu nu era familiarizat cu mirosul de osmanthus până să descopăr parfumul Naturelle Osmanthus și să descopăr mirosul dulce al acestei flori. Persistența parfumului este medie înspre îndelungată, iar felul în care se simte pe piele depinde de pH-ul fiecărei persoane. Pentru mine, este foarte plăcut, miroase foarte frumos pe piele și îmi dă o stare de bine cu aroma saa energizantă. Totuși, nu mi se pare a fi un parfum-simbol, pe care să-l identifici cu ușurință dintr-o sută de parfumuri, dar îl consider parfumul ideal pentru primăvară-vară, pe timp de zi. Cu siguranță am să-l mai comand :)

   Este disponibil AICI, la prețul de 140 lei pentru o sticluță generoasă de 75 ml.



Nu ratați oferta lunii iunie, disponibilă pentru încă 10 zile, care este foarte atractivă și ne așteaptă cu surprize generoase. Click pe imaginea de mai jos pentru detalii:

Yves Rocher

2 comentarii:

  1. N-am folosit aceasta apa de toaleta de la Yves Rocher, dar am folosit Comme une Evidence mai demult si mi-a placut foarte mult.
    Sa ai o zi frumoasa!
    Xoxo, Victoria

    http://fashionstylebeautyandmore.blogspot.ca/

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...