joi, 30 iunie 2016

Review: Vopsea de par fara amoniac Syoss Gloss Sensation (Nuanta 9-6 Vanilla Latte)


   Imediat ce noua vopsea de păr fără amoniac Syoss Gloss Sensation a fost lansată, mi-am dorit să o încerc, deoarece acest tip de vopsea a câștigat în ultima vreme tot mai mult teren în preferințele femeilor din toată lumea. În fapt, cine nu vrea o culoare superbă a părului, care să nu îl deterioreze în timpul vopsirii și, mai ales, să fie de lungă durată?

   Vopseaua de păr fără amoniac cunoaște îmbunătățiri vizibile și dacă acum un an nu găseam la raft decât 1-2 tipuri de astfel de vopsea, acum sunt mult mai diversificate. Putem să le încercăm pe toate, pentru ca în final să ne găsim favorita. Nici prețurile nu sunt prea ridicate, așa că avem o alternativă mai sigură, mai puțin agresivă a clasicei vopsele cu amoniac.

    Dacă vă doriți o schimbare a culorii părului în această vară, atunci vă recomand să încercați vopseaua Syoss Gloss Sensational, care are o gamă foarte reușită de nuanțe. Atenție, însă, vopseaua fără amoniac nu este recomandată pentru deschiderea părului, deoarece îi lipsește puterea de decolorare a amoniacului. Fie alegeți nuanțe asemănătoare părului, dar mai calde, fie optați pentru nuanțe mai închise sau tonuri de roșu, pentru ca vopsirea să fie un succes.

   Pentru că mi-a mai crescut părul și mi-am dorit o colorare uniformă, de această dată am folosit două cutii de vopsea (dar cred că m-aș fi descurcat și cu una singură). Am ales nuanța 9-6 Vanilla Latte, a treia din paleta de nuanțe, care este un blond deschis cu irizații aurii, foarte frumoasă de altfel.

   Pentru vopsire, am turnat conținutul flaconului mov în tubul cu pompiță, apoi am agitat bine flaconul pentru a omogeniza amestecul. Echipată cu mănușile de unică folosință din dotare, am aplicat vopseaua direct din recipient, folosind o pensulă pentru a întinde produsul pe lungimea firului de păr, și am lăsat-o să acționeze conform instrucțiunilor, adică vreo 25 minute. Este ușor de folosit și nu are mirosul neplăcut, înțepător, specific amoniacului. După ce m-am clătit foarte bine, până ce apa a rămas curată, am aplicat balsamul Syoss inclus în cutia de vopsea, ambalat într-un pliculeț argintiu. Acesta se aplică întocmai unui balsam obișnuit, se lasă să acționeze câteva minute, după care se clătește. Rolul lui este de a sigila culoarea părului proaspăt vopsit, pentru a-i asigura o rezistență cât mai îndelungată.



       Marea mea problemă era faptul că rădăcinile au crescut câțiva cm buni, fiind de culoare șaten, în timp ce restul părului era mult mai deschis, plus că nuanța devenise ușor gălbuie și nu-mi mai plăcea deloc. Știam că vopseaua nu o să prindă foarte bine pe rădăcinile naturale, însă dorința mea principală a fost aceea de a tempera blondul-gălbui de pe lungimea părului și de a obține o nuanță naturală, mai strălucitoare, cu un aspect mai sănătos. Ei bine, dacă vreți asta de la o vopsea, atunci merită să încercați Gloss Sensation de la Syoss. Iată cum arăta părul meu înainte de vopsire:

    După vopsire, părul meu a căpătat o nuanță naturală, foarte frumoasă, extrem de strălucitoare. De fapt, formula vopselei Syoss Gloss Sensation promite să ofere de două ori mai multă strălucire părului, cu efect de laminare, cu rezultate bune, ca la salon, cu pigmenți de culoare ce oferă acoperire completă și a firelor de păr alb.  Rădăcinile nu au fost decolorate, însă sunt mulțumită de rezultat:


       Vopseaua Syoss Gloss Sensation promite o colorare uniformă, ce rezistă până la 8 săptămâni. Acest aspect poate fi influențat de textura firului de păr, precum și de frecvența șamponărilor. Formula sa de colorare a părului este semi-permanentă, fără amoniac, astfel încât  îți permite să schimbi ușor culorile și să încerci toate nuanțele de păr care îți plac, pentru a vedea care ți se potriveşte cel mai bine.

    Puteți comanda online aceasta vopsea de AICI 

2 comentarii:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...