vineri, 19 august 2016

Cele mai bune aplicații de vacanță pentru telefonul tău



    În ultima vreme, am găsit telefonul mobil ca fiind extrem de util atunci când plec în vacanță. Când n-am timp să-mi planific vacanța, atunci aplicațiile de pe telefon reprezintă colacul meu de salvare din situații critice, protejându-mă de nervi, panică și lacrimi de crocodil. Iată că tehnologia ne dă o mână de ajutor oricând avem nevoie, așa că astăzi vreau să vă spun care sunt cele 5 aplicații care n-ar trebui să vă lipsească de pe telefonul mobil atunci când plecați în vacanță, fie că vorbim de un city break, de o escapadă de weekend, de un concediu prelungit sau o călătorie de afaceri.

   Dincolo de utilitatea ei, să nu facem din tehnologie o obsesie, așa că nu uitați ca atunci când sunteți în vacanță să vă bucurați de timpul liber admirând peisajele, frumusețile locului, savurând mâncăruri și băuturi noi.


1. AIRBNB
  Dacă n-ați ajuns niciodată pe site-ul AirBnb, atunci este timpul să o faceți. Aplicația ne facilitează accesul de oriunde am fi la cele mai bune locuri de cazare, majoritatea de tip apartamente sau vile, la prețuri mult mai mici decât cele afișate pentru camerele de hotel. Folosind această aplicație putem face căutări după mai multe criterii: locație, dată, preț, numărul de persoane, astfel încât să găsești ceea ce se potrivește cel mai bine nevoilor tale, cât și bugetului disponibil. Ce-mi place cel mai mult este divesitatea locurilor de cazare, astfel că poți găsi locații în buricul orașului sau într-o zonă rurală uitată de lume :)







2. YELP
  După cazare, pentru mine contează mâncarea, așa că nu puteam să ignor o aplicație care  îți sugerează unde găsești mâncare și băutură bune în apropierea locației tale. Aplicația se folosește de GPS pentru a a-ți oferi în câteva secunde o listă de restaurante, baruri și alte locații unde poți să-ți potolești pofta de mâncare, ori setea. Partea și mai bună este că poți folosi aplicația pentru a rezerva o masă într-o anumită locație, salvând datele de contact pentru a le putea folosi oricând vrei.









3. XE CURRENCY CONVERTER


Cum ieși din România, cum se schimbă situația în ceea ce privește valoarea banilor, mai ales când ai un buget limitat și vrei să-l drămuiești cât mai inteligent. Aplicația aceasta este foarte utilă, mai ales atunci când n-ai chef să faci singur conversia și vrei să fii sigur că nu vei cheltui mai mulți bani decât este nevoie. Partea grozvă este că această aplicație este updatată în timp real, astfel că vei avea acces la cursul valutar exact, indiferent unde te-ai afla.








4. UBER
 Această aplicație de tip taxi se răspândește rapid în toate colțurile lumii și iată că în prezent este activă în foarte multe orașe. Mi se pare extrem de utilă, deoarece nu știi când ai nevoie de un transport la hotel când ești prea obosit să mergi pe jos, ori când te-ai pierdut și nu reușești să te orientezi în spațiu. O aplicație convenabilă, ușor de folosit și foarte practică :)











5. TRIP ADVISOR
   Mi se mai întâmplă să plec în vacanță spontan, pe nepregătite, dar atunci mă salvează TripAdvisor, unde găsesc păreri despre hoteluri și alte destinații de vacanță, restaurante, obiective turistice. Cel mai mult îmi place secțiunea de activități, unde mereu găsesc ceva nou de făcut. Aplicația ne permite să facem căutări în funcție de locație sau utilizând o hartă pentru o mai bună orientare, care ne și ajută să ajungem la destinație fără să ne rătăcim.

    Toate aceste aplicații pot fi descărcate 100% gratuit din AppStore!

Un comentariu:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...