marți, 29 noiembrie 2016

Shopping de iarnă de la BrandCircus


    Prima lună de iarnă se apropie cu pași repezi, o anunță nu doar temperaturile foarte reci din ultimele zile, ci și ninsoarea care a început să cadă încă din zorii zilei. De vreo două săptămâni am o o slăbiciune pentru pulovere călduroase, ceaiuri aromate și plimbări în aer liber, în ciuda vremii neprietenoase. Am scos hainele pentru sezonul rece, acum confortul termic este prioritar, așa că doar accesoriile sunt cele care scot ținutele din monotonie și le oferă un aspect cool.

    În căutarea unui pulover nou, călduros, care să nu fie foarte scump, m-am gândit la noutățile din magazinul BrandCircus, un outlet online unde pot face shopping fără grija prețurilor exagerat de mari. Puloverele Zara cu guler înalt sunt o opțiune minunată, priviți ce croieli frumoase au. Croielilele sunt moderne, culorile sunt versatile, iar rezistența materialelor te determină să le îndrăgești. Acum, prețurile de outlet sunt cele care mă determină să le cumpăr fără să stau pe gânduri, deoarece prețurile sunt accesibile în comparație cu cele din magazine.


   În sezonul rece îmi place mult să port și cardigane, pentru efectul layers, adică mai multe straturi de haine, care creează un confort termic ridicat. Îmi plac cardiganele în culori neutre, care sunt mai ușor de integrat într-o ținută și care îmi permit să port pe dedesubt o bluză mai subțire. Și de această dată, Zara se află în topul preferințelor mele:


  Și la capitolul pantaloni, BrandCircus este bine aprovizionat, atât cu modele frumoase de jeans, cât și pantaloni lejeri sau cu pantaloni office. Spre exemplu, în sezonul rece, eu prefer pantalonii mai comozi, similari colanților, de aceea am optat pentru perechile de mai jos:

Un comentariu:

  1. Foarte faine puloverele, imi plac alea din prima poza.
    Puloverele sunt printre preferatele mele pentru garderoba de iarna; acum ca a venit decembrie, mi-am scos toate puloverele la interval sa le port in aceasta iarna, si mi-am propus sa le port pe fiecare o data e luna pe luna cel putin, si in felul acesta le voi purta pe fiecare dintre ele de cel putin trei ori in aceasta iarna.
    Sa ai un weekend frumos!

    Xoxo, Victoria

    http://fashionstylebeautyandmore.blogspot.ca/

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...