miercuri, 14 decembrie 2016

Favoritele mele din magazinul naturist Vegis.ro


     La mijlocul lunii noiembrie a avut loc Gala Premiilor eCommerce,cel mai important eveniment dedicat comerțului electronic românesc. M-am bucurat să aflu că magazinul naturist Vegis a obținut premiul pentru Cel mai Bun Magazin Online de Produse Organice și Naturale din România. Mereu am fost mulțumită de cum au decurs comenzile mele din acest magazin online, iar premiul este o confirmare a experienței personale: site mereu funcțional, ușor de navigat, experiența de cumpărare, dar și un departamentul de suport mereu la datorie.

     În ultimul an, Vegis și-a modificat logo-ul, care acum este mai simpatic, dar cred că cel mai important din punctul meu de vedere este site-ul prietenos, accesibil chiar și persoanelor care nu se descurcă foarte bine cu calculatorul. Acum, înainte de Crăciun, mi-am propus să optez pentru cadouri mai speciale, așa că am luat în considerare și oferta acestui magazin, mai ales că peste 3000 de produse naturiste beneficiază de reduceri de până la 80%.

   În orășelul meu, selecția de produse naturiste nu este foarte diversificată, doar în magazinul DM găsesc mai multe produse, dar prețurile nu sunt cele mai prietenești. Așa că, atunci când am o listă de 3-4 produse pe care le vreau, intru pe Vegis.ro și le pun în coșul de cumpărături, cu grija de a încerca de fiecare dată ceva nou.

    Am început să folosesc tampoanele și absorbantele zilnice Natracare la recomandarea medicului ginecolog, care mi-a explicat cât de importante sunt acestea în menținerea unei igiene optime și protecția împotriva iritațiilor și a infecțiilor urinare. Tampoanele interne sunt confecționate din bumbac ecologic, sunt biodegradabile, nu conțin parfum sau clor. O cutie de 20 bucăți este disponibilă AICI, la prețul de 20 lei.



    M-am aliat serios cu Capsulele Hapciu pentru gripă și răceală de la Fares, indicat în cazul infecţiilor respiratorii, răceală, gripă, faringită, bronşită. Este util şi persoanelor predispuse la infecţii respiratorii repetate, mai ales când temperaturile sunt oscilante și nu știi cum să te mai îmbraci și vremea te ia pe nepregătite. Există și varianta cu pliculețe solubile, dar eu nu mă împac deloc cu genul acesta de administrare, plus că mi-e mai ușor să iau capsulele cu mine și să înghit câte una când am nevoie. Flaconul cu 30 capsule costă 14 lei și este disponibil AICI.


   Ciocolata Divine este realizată din cele mai fine ingrediente. Boabele de cacao sunt cultivate de către fermierii din Kuapa Kokoo, Ghana, în păduri tropicale, apoi sunt ușor fermentate si lăsate la uscat în razele soarelui pentru a aduce savoarea de care au nevoie. Ciocolata neagră cu 70% cacao este un desert sănătos, iar sortimentele cu mentă, respectiv cu ghimbir și portocale sunt absolut delicioase. Le găsiți AICI, la prețul de 13 lei pentru o tabletă de ciocolată. 

  
    O altă gustare minunată o reprezintă Batoanele proteice Nakd, produse din ingrediente puține dar sănătoase, pentru a evita adaosul de substanțe ce nu sunt necesare pentru organismul nostru. Batoanele acestea sunt crocante, delicioase, potrivite și pentru vegani, deoarece sunt presate la rece și nu sunt proceate termic. Au un conținute de 18% proteine, nu au zahăr adăugat, gluten sau lactate. Printre sortimente se numără: cocoa, strawberry, apple, berry delight, cocoa orange, banana crunch, cocoa mint, caffe mocha. Batoanele sunt disponibile AICI, la prețuri cuprinse între 3 și 5 lei, iar pachetele de 4 batoane sunt mai convenabile ca preț. 


       Ceaiurile ecologice Pukka sunt ceaiuri pentru suflet, produse din ingrediente naturale atent selecționate. Fiecare ceașcăs de ceai invită pacea, să fie redescoperită în mijlocul haosului și a dezordinii cotidiene. O ceașcă de ceai care trezește cele mai magice trăiri, iar cu fiecare înghițitură simți cum te cuprinde liniștea. O cutie cu 20 de pliculețe poate fi comandată de AICI, la prețul de 17 lei, în 4 sortimente:
                   - ghimbir, lămâie și miere de Manuka
                   - mușețel, vanilie și miere de Manuka
                   - de vanilie
                   - matcha și ginseng


Un comentariu:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...