marți, 17 ianuarie 2017

Cosmetice noi de la Bottega Verde


       Cosmeticele brandului italian Bottega Verde mi-au intrat rapid în grații, de aceea am ajuns la a treia comandă online într-o scurtă perioadă de timp. De fiecare dată am încercat să depășesc pragul de 100 lei, pentru a beneficia de livrare gratuită prin curier, plus un cadou la alegere.

    Uleiul Argan de Maroc este un ulei restructurant, destinat îngrijirii părului uscat, tern, stresat, fragil. Prin aplicarea acestui ulei, părul este îmbrăcat într-un înveliș protector care îl împiedică să devină rebel. Toate acestea sunt posibile datorită proprietăților nutritive, restructurante, protectoare ale uleiului de argan. Este eficient de la prima folosire, nu încarcă părul, nu lasă reziduuri, iar părul este ușor de pieptănat și ușor de aranjat.

     Are un miros plăcut, puternic, persistent. Îmi place recipientul din sticlă cu pulverizator, ce permite o aplicare practică a produsului. Îmi place faptul că nu are o formulă uleioasă, grasă. Este disponibil AICI, la prețul de 32 lei pentru o sticluță de 50 ml.


      Crema de noapte cu flori de tei și miere este o cremă  bogată, special concepută pentru a exploata la maxim efectul de regenerare din timpul somnului, restituind tenului tonusul, elasticitatea și moliciunea necesară. Combină într-un mod de excepție acțiunea hidratantă a mierii ,a untului de shea, a semințelor de struguri și a extractului de flori de tei. Crema este concepută pentru toate tipurile de piele și este disponibilă AICI, la prețul de 57 lei.


    Caut de ceva vreme un deodorant antiperpirant fără săruri de aluminiu care să fie eficient împotriva transpirației. Am zis să-i dau o șansă acestui Deodorant roll-on cu extract de ceai verde, ce nu conține alcool și poate fi folosit imediat după epilare. Nu conține săruri de aluminiu, iar mirosul său este fresh, absolut minunat. Din păcate, eu transpir destul de mult, iar acest deodorant nu îmi asigură protecția necesară împotriva mirosurilor neplăcute. De aceea, îl folosesc acasă, unde nu fac activități solicitante și astfel mă pot bucura de aroma sa plăcută. Deodorantul este disponibil AICI, la prețul de 22 lei.


    Așa cum am menționat anterior, Bottega Verde oferă cadouri la alegere pentru comenzile noastre online. Eu am devenit dependentă de săpunurile lor, care sunt intens hidratante și au niște arome incredibil de plăcute. De această dată am primit săpunul cu vanilie neagră, care are un miros intens, opulent, prețul lui fiind de 13 lei, dar eu l-am primit pentru comanda mea mai mare de 100 lei.

Un comentariu:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...