sâmbătă, 14 ianuarie 2017

De ce îmi plac lacurile de unghii Yves Rocher


       Unghiile mele îmbracă rareori haine colorate. La zile mari, cum s-ar zice, pentru că mi-e aproape imposibil să păstrez manichiura impecabilă grație activității mele de a modela bijuterii din polimer. Cu toate acestea, am acasă un portfard plin cu sticluțe cu oje, ca nu cumva să disper atunci când îmi vine pofta să am unghii cochete.

     Fiindcă am unghiile scurte, optez pentru lacuri de unghii deschise la culoare. Îmi plac și cele colorate, dar nu de puține ori mi s-a spus că unghiile mele se aseamănă cu bomboanele M&Ms. Prin urmare, țin bomboanele la loc sigur, ca nu cumva să-i fac cuiva poftă prea mare, și aleg oje nude sau rozalii. De departe, favoritele mele sunt lacurile sidefate, care oferă unghiei reflexe strălucitoare.

   În urmă cu câteva luni, când Yves Rocher a lansat noua colecție de Oje Couleurs Nature , mi-am comandat și eu câteva, mai ales că era disponibilă o promoție atractivă: oricare 3 lacuri de unghii undeva la prețul de 20 lei. Așa că am cumpărat două seturi, adică 6 sticluțe de ojă, plus un top coat. Ca să mă lămuresc bine de tot cum stă treaba cu noile oje.




    După câteva luni de folosire, sticluțele nu sunt nici pe jumătate consumate. Încă le admir pe toate, laolaltă, în nuanțele lor pastelate, ca niște bomboane fondante. Și, da, îmi plac mult de tot aceste lacuri de unghii, iată și motivele pentru care le voi mai cumpăra:
       - sticluțele sunt cochete, micuțe, cantitatea fiind suficientă cât să consumi produsul fără ca lacul să se usuce
       - rezistență bună pe unghii
       - finish impecabil - lacurile nu lasă dâre de culoare, aceasta fiind uniformă
       - oja nu se îngroașă în sticluță timp de câteva luni de zile
       - preț convenabil
       - diversitatea culorilor
       - nuanțe feminine, plăcute

  Oja Culorile Naturii este disponibilă AICI, în nu mai puțin de 40 de nuanțe diferite. Prețul unei sticluțe de 5 ml este de 11 lei.  Nuanțele ojelor pe care le am:
 - camelie sidefată
 - roz camelie
   - magnolie sidefată
 - auriu metalizat
  - roșu roibă
- liliac



2 comentarii:

  1. Foarte faine nuantele, n-am incercat niciodata oje Yves Rocher. Momentan folosesc oje de la Revlon, Mary Kay, China Glaze.
    Sa ai o duminica frumoasa!
    Xoxo, Victoria

    https://fashionstylebeautyandmore.blogspot.ca/

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...