joi, 5 ianuarie 2017

Favoritele lunii decembrie


   S-a scurs și luna cadourilor, așa că se cuvine să tragem linie și să încoronăm favoritele la capitolul frumusețe. Fiecare dintre noi are un ritual de îngrijire anume, prin urmare este normal să avem preferințe diferite. Spre exemplu, în decembrie eu am preferat cosmetice pentru o îngrijire blândă, fără a exagera și a folosi mai multe produse decât strictul necesar. Cât despre machiaj, am optat pentru un fond de ten cu acoperire mare și o rezistență îndelungată, pentru că am avut câteva zile foarte încărcate și am simțit nevoia ca fața mea să arate bine pe tot parcursul zilei.

   În topul preferințelor se situează Fondul de ten Estee Lauder Double Wear, care de aproape doi ani este The Holy Grail din trusa mea de machiaj. Acesta face minuni pentru tenul meu mixt, reușind să arate foarte bine pe zonele cu piele deja uscată, cât și pe porțiunile mai grase, uleioase. Trebuie aplicat destul de repede, pentru că are o textură lichidă, ușor vâscoasă, care se fixează pe față într-un timp foarte scurt. Și când spun că se fixează, vă garantez că are o rezistență incredibilă, tenul având un aspect îngrijit pe durata întregii zile. Având o putere mare de acoperire, acesta este vizibil de față, însă tenul nu arată nicidecum ca o mască, dar nici nu putem spera la un aspect natural atunci când ne dorim acoperirea imperfecțiunilor.
   Eu folosesc nuanța 2C1 Pure Beige, care se adaptează perfect culorii tenului meu. Această nuanță are un subton cenușiu. Eu cumpăr fondul de ten Double Wear de AICI, la prețul de 159 lei.


   Buretele Real Techniques -  Miracle Complexion este favoritul meu pentru aplicarea fondului de ten și sunt absolut încântată de el. Acest burețel este deja popular în lumea întreagă, datorită design-ului său revoluționar ce permite aplicarea perfectă a fondului de ten. Are trei fețe, cea plată este destinată aplicării în jurul ochilor și a nasului, vârful buretelui este ideal pentru acoperirea imperfecțiunilor, în timp ce părțile laterale ajută la aplicarea produsului pe obraji, frunte și pe gât. Buretele poate fi folosit uscat sau umed, pentru un aspect luminos.
   Acest burete-minune poate fi comandat online de AICI, la prețul de 26 lei.


      Bottega Verde este un brand italian ce mi-a intrat rapid în grații, primul produs care m-a convins pe deplin este Crema de față Retinolo Bv Plus, ce are o textură foarte fină, care se întinde cu ușurință pe față și se absoarbe rapid. Este intens hidratantă și, din fericire, nu lasă o peliculă grasă pe față. Această cremă de față este potrivită pentru uz zilnic și are o formulă anti-ageing pe bază de pro-retinol, colagen vegetal, acid hialuronic, ginseng, vitaminele E și F.
      Este disponibilă AICI, la prețul promoțional de 67 lei. Crema este recomandată pentru toate tipurile de ten.


       Un brand nou pentru mine este Heathcote & Ivory, ce mi-a atras atenția în magazinul online Elefant grație ambalajelor deosebit de îngrijite și frumoase. Din păcate, produsele acestui brand nu mai sunt disponibile momentan pe site, însă bine am făcut când am comandat Gelul de duș cu margarete sălbatice și flori de soc, care are un miros absolut încântător. Este un gel ușor lichid, de culoarea mierii, ce face puțină spumă, însă îmbracă pielea într-o peliculă parfumată discretă, dar minunată.


     La ordinea zilei este igiena intimă, de aceea caut mereu produse blânde, special concepute pentru a oferire îngrijirea optimă. Săpunul pentru igienă intimă cu nalbă și colagen de la Bottega Verde este favoritul meu în această lună, pentru că are o formulă eficientă, dar blândă, ce nu irită pielea și o parfumează discret. Are un dozator practic, ce permite aplicarea rapidă și igienică a produsului.
    Acest săpun lichid poate fi comandat de AICI, la prețul de 31 lei pentru un flacon de 200 ml.

2 comentarii:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...