miercuri, 17 mai 2017

Review: Loțiune autobronzantă St Moriz


    Cele mai multe femei își doresc o piele frumos bronzantă, însă de cele mai multe ori nuanța perfectă de bronz este greu de obținut. În plus, atât metoda naturală de expunere la soare, cât și cea artificială de bronz la solar afectează într-o anumită măsură pielea.

  Astăzi am să vă vorbesc despre Loțiunea autobronzantă St Moriz Dark- Instant Self Tanning Lotion (disponibila AICI), cu care am avut o experiență plăcută și pe care vi-o recomand și vouă, cu mare drag în cazul în care vă doriți piele bronzată. După o iarnă destul de lungă, pielea noastră pare nepregătită pentru rochii și fuste, de aceea ne dorim o piele frumos bronzată. 

    Loțiunile bronzante St Moriz sunt foarte eficiente și sunt împărțite în categorii pentru toate tipurile de piele, astfel încât efectul de bronz să fie natural și să ni se potrivească perfect.  Le găsiți online AICI, în magazinul online Aoro, într-o gamă diversificată.


       Loțiunea St Moriz Dark are o textură lichidă, ușor vâscoasă, care se prelinge printre degete și are o nuanță foarte intensă de maro. Când am deschis recipientul și am văzut cât de închis este produsul, mai ales că eu am pielea de culoare medie, mi-am zis că o să îmi lase numai pete pe corp. Dar am fost surprinsă să constat că nu este deloc așa, pentru că produsele se adaptează tipului de piele. 

    Am aplicat, prima dată, loțiunea direct cu degetele, însă nu vă recomand să faceți acest lucru, deoarece pielea de pe mâini este subțire și se colorează rapid, chiar și dacă vă spălați bine imediat după aplicare. Unele persoane folosesc mănușile din silicon, însă cea mai bună și eficientă este mănușa specială pentru autobronzare, care asigură o bronzare uniformă și curată a produsului pe piele. Mănușa St Moriz este disponibilă AICI.

   Chiar și atunci când am aplicat produsul direct cu mâna, aplicarea a fost una uniformă și a doua zi, după spălare nu am găsit nicio pată pe corp. Mai grozav decât atât a fost faptul că, spre deosebire de alte produse de autobronzare pe care le-am folosit, aceasta mi-a lăsat pielea cu un frumos aspect bronzat chiar după prima utilizare. Nu a fost nevoie să o aplic zilnic, ci o dată la două-trei zile.

    În concluzie, mi-a plăcut la nebunie atât Loțiunea autobronzantă St Moriz Dark, cât și Spuma autobronzantă St Moriz Medium, deoarece:
  • se aplică rapid, chiar și fără a folosi mănușa specială (totuși, recomand folosirea mănușii, pentru că aplicarea este mult mai plăcută)
  • se absoarbe rapid în piele, fără a lăsa o senzație lipicioasă sau uleioasă
  • chiar dacă pare închisă la culoare, atunci când se întinde pe piele se adaptează culorii; la întinderea pe piele nu face scămuțe și nici nu lasă dâre albe
  • are un miros plăcut, discret, asemănător săpunului (majoritatea autobronzantelor au un miros intens, datorită nucii verzi care se folosește în compoziția produselor de bronzare)
  • lasă pe piele un bronz uniform, fără pete (chiar dacă nu ești o „expertă” în aplicarea autobronzantului)
  • lasă un bronz frumos, cu aspect natural, fără tente oranj sau galben
  • are un preț accesibil- poate fi comandat din magazinul online AORO (vezi aici)





   Desigur, dacă vă doriți o bronzare  perfectă cu produse autobronzante precum cele de la St Moriz, vă recomand să respectați următorii pași:


  1. Exfolierea:  folosiți produse de curățare cu particule abrazive, insistând asupra zonelor cu piele groasă sau uscată, cum sunt genunchii și coatele, pentru că acolo apar cel mai frecvent petele de culoare
  2. Hidratarea: după exfoliere, aplicați o cremă hidrtantă, insistând asupra zonelor cu piele uscată. Loțiunea de corp înmoaie pielea și o pregătește pentru absorbția autobronzantului, dar și facilitează aplicarea uniformă a acestuia
  3. Aplicarea autobronzantului: folosiți produsul autobronzant dorit, de preferat cu o mănușă specială. Întindeți bine produsul, până intră în piele.
  4. Așteptați să se usuce: după aplicarea produsului autobronzant, nu vă îmbrăcați, ci așteptați câteva minute până acesta este absorbit în piele. 
  5. Spălarea: este de preferat ca produsul autobronzant să fie aplicat seara, înainte de culcare, pentru a fi lăsat să acționeze până a doua zi dimineața. Puteți folosi un gel de duș obișnuit sau unul cu particule abrazive blânde.
  6. Reaplicați produsul: procesul de autobronzare poate dura oricât doriți, în funcție de cât de intensă doriți să fie nuanța bronzului. Este ideal să aplicați produsul o dată la 2-3 zile, urmând de fiecare dată etapele de mai sus. Eu obișnuiesc să aplic autobronzant de 3-4 ori, după care iau o pauză.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...