sâmbătă, 5 august 2017

Jurnal de shopping


      În august, prea puțin te duce gândul la cumpărături, mai ales când dai un scroll pe pagina de facebook și toată lumea pare a fi în concediu. Dacă întrebi în stânga și în dreapta, mai bine cheltuiești banii în vacanță, ori la terasă cu prietenii, ori la vreun festival de muzică. 

      În paralel, vitrinele magazinelor sunt tictise cu postere anunțând reduceri. În mediul online, magazinele își promovează soldurile finale, iar e-mailul e ticsit cu anunțuri cât mai atractive. Personal, n-am cum să rezist. E satisfacția că ai făcut o economie pe cinste și, în plus, plăcerea când prietenii îți complimentează bluza cea nouă și tu știi că a fost un chilipir. Sau când pui rochia cea nouă în bagajul de vacanță, cu sufletul la gură să o îmbraci la ceas de seară, când te plimbi fără stres pe malul mării.

     Nu e loc de cârcoteală, sunt victima reducerilor și scriu pagina asta de jurnal de shopping cu oarecare regret. Era loc de mai multe cumpărături! 


        Bluza Mango parcă mă aștepta cuminte acolo, știind că n-am să o cumpăr nicicum la preț întreg. Nu știu cât de mult o avantajează pozele de pe site, dar în realitate este absolut superbă, de la voalul brodat, ușor, vaporos, până la croială și broderia colorată, de inspirație folclorică. Bluza are mâneci largi, lejere, se așează frumos pe corp, este versatilă, abia aștept să o port și în vacanță. Am comandat măsura S, dar are o croială lejeră, se potrivește pentru S-M.  Încă mai este disponibilă AICI, în toate mărimile, la prețul de 80 lei, redusă de la 200 lei . 




   Din magazinul fizic Yves Rocher am plecat cu două produse, unul drag mie și altul nou, neîncercat până acum. Gelul de duș cu bob de cafea nu mai are nevoie de prezentare, îmi place mult și mirosul său, dar și textura cremoasă, hidratantă. Apa de toaletă cu vanilie bourbon este un parfum extrem de dulce, copleșitor chiar. Deși nu sunt o fanăă înrăită a vanilie, îmi place să simt acest miros pe așternuturi, de aceea am și achiziționat acest parfumel drăguț, pe care l-am găsit la jumătate de preț.


Un comentariu:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...