vineri, 1 septembrie 2017

Favoritele lunii august


        Începem luna septembrie în mod plăcut, cu o retrospectivă a cosmeticelor favorite din august. În ultima lună de vară am pus accent pe hidratarea intensivă a pielii, deoarece razele ultraviolete ale soarelui afectează în mod direct pielea, iar aceasta are nevoie de o îngrijire specială. La capitolul machiaj, am mers pe un aspect natural, alegând un fond de ten cu formulă lejeră și farduri în nuanțe nude, neutre.

       Patru produse cosmetice mi-au fost dragi în luna august, le-am folosit zilnic și le-aș cumpăra din nou fără să stau pe gânduri:

     1. Ulei de cocos Solaris – acest ulei este atât de popular, încât mă îndoiesc că mai are nevoie de vreo prezentare. Solaris a creat un ambalaj mai practic, cu pompă, ce facilitează aplicarea uleiului de cocos, care are o formulă mai grasă, tipică uleiurilor. Recomandat de Solaris după plajă, acest ulei natural, presat la rece este o minune pentru piele. În ultima săptămână am început să-l aplic seara și pe față, iar dimineața observ că pielea mea are un aspect foarte plăcut. Acest ulei are consistență solidă la temperaturi mai mici de 23grade celsius, iar presarea la rece îi conferă o calitate superioară față de uleiul obținut prin prelucare termică. Este un hidratant intensiv pentru piele, cât și pentru păr și unghii. Eu sunt fană a uleiului de cocos de la Solaris, disponibil online AICI.

       2. Lapte de corp Petali&Fiori – Herbagen – când simt nevoia unui produs de corp mai parfumat decât uleiul de cocos, aleg acest lapte de corp de la Herbagen, care are o formulă pe bază de ulei de măsline, bogat în vitaminele A, B1 și B2. Are o aromă foarte plăcută, florală, iar formula ușoară, apoasă, cu absorbție rapidă, este ideală pentru zilele călduroase. Cosmeticele Herbagen sunt și ele produse în România, eu am încercat destul de multe și-mi plac mult; le puteți descoperi și voi AICI.

        3. Fond de ten Wake me up – Rimmel London – a devenit fondul meu preferat pentru vară, datorită fomulei sale ușoare, ce nu încarcă tenul. Este un fond de ten iluminator, ce uniformizează aspectul tenului și oferă luminozitate. Flaconul cu pompiță asigură o dozare precisă, astfel că produsul nu se consumă rapid. Îl folosesc zilnic, aplicat de cele mai multe ori direct cu degetele. Are o rezistență medie. Este disponibil AICI, în variante de culoare. Eu am nuanța 203 True Beige.


        4. Paletă de farduri Sephora – Vintage Effect Filter – am primit-o în dar de la sora mea, care știe că prefer fardurile în nuanțe de pământ, ideale pentru un machiaj natural. Paleta este inspirată de filtrele de editare foto, de aici și denumirile fardurilor. Două farduri sunt mai mari, cele din margini, numite Memory lane și Secret boudoir, ideale pentru iluminare. În rest, celelalte farduri au diverse nuanțe de maro, pigmentate, ce nu se sfărâmă și colorează intens pleoapa. Paleta este disponibilă în magazinele Sephora .


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...