luni, 2 octombrie 2017

Review vopsea de păr L' Oreal Excellence Creme 5.3


      Octombrie a început cu o schimbare, m-am întors la părul șaten, influențată de coloritul minunat al toamnei, dar și de rădăcinile crescute 4-5 cm și vârfurile de un blond spălăcit. Am ales din nou vopseaua L' Oreal Excellence Creme, cu care m-am mai vopsit anterior singură, acasă. Ca să evit eventuale neplăceri, am ales tot această vopsea cu amoniac, permanentă, destul de blândă cu firul de păr, grație tratamentelor pre și după vopsire.

     L' Oreal Excellence Creme are o gamă interesantă de culori calde, naturale,  pe  care o puteți consulta AICI. Eu am ales de această dată nuanța 5.3 Natural Golden Brown/ Șaten deschis auriu. Pentru persoanele cu păr natural sau vopsit în nuanțe de blond, rezultatul este unul tare frumos, cu aspect natural și cu reflexe aurii. 

   M-am vopsit acasă, folosind o cutie pentru părul meu de lungime medie, nu foarte des și cu firul subțire.  Cutia de vopsea L' Oreal Excellence Creme conține:
                      - un tratament protector pre-colorare
                      - un tub cu cremă colorantă (1)
                      - un recipient cu revelator de culoare, prevăzut și cu un aplicator tip pieptene (2)
                      - un balsam după colorare (3)
                      - o pereche de mănuși     



    Cum să ne vopsim uniform și corect? 

  1.  Aplicarea tratamentului protector pre-colorare :  se aplică pe vârfurile uscate, evitând rădăcinile părului și se lasă să acționeze timp de 2 minute, după care se clătește cu apă caldă.

  2.  Amestecăm în flaconul mare cu aplicator conținutul tuburilor  1 și 2, adică crema colorantă și crema revelatoare. Agităm bine flaconul până obținem un amestec omogen.  Folosim mănușile din cutie.

  3. Aplicăm vopseaua cu o perie de vopsit sau folosind aplicatorul tip pieptene din cutie, care se atașează la flaconul în care am pregătit vopseaua. Acesta din urmă permite dozarea precisă a vopselei fix de la rădăcina părului și până la vârfuri, forma de pieptene reușind să descurce părul și să ne asigure o colorare uniformă. 

   4. Vopseaua se lasă să acționeze timp de 30 minute, după care clătim părul bine de tot, până ce apa rămâne curată.  Nu se folosește șampon, chiar dacă avem senzația de păr îmbâcsit!!!

   5. Aplicăm Balsamul după colorare - flaconul 3, îl lăsăm să acționeze timp de 1-2 minute, după care îl clătim bine. Cealaltă jumătate o vom folosi peste vreo 2 săptămâni din momentul vopsirii, pentru a asigura a rezistență cât mai bună a culorii. 


      Vopseaua de păr L' Oreal Excellence Creme este o vopsea permanentă, ce conține amoniac. Din acest motiv, în timpul vopsirii veți resimți mirosul tipic de amoniac care de această dată nu mi s-a părut foarte înțepător. Nu am avut probleme cu scalpul în timpul sau după vopsire, adică senzații de usturime sau mâncărime.

        Pentru a obține rezultatul optim, am folosit atât tratamentul pre-colorare, cât și balsamul după colorare. Rezultatul obținut a fost pe gustul meu, culoarea bogată și cu reflexe aurii, iar colorarea este uniformă. 

       După vopsire, este normal ca părul să se simtă îmbâcsit, dar evitați să folosiți șampon la prima spălare, este esențial pentru a sigila culoarea obținută. Pieptănați părul mai des imediat după vopsre dacă îl simțiți încărcat, el oricum se va îngrășa mai repede imediat după vopsire, dar după a doua spălare lucrurile se vor întoarce la normal.
  
      Vopseaua  L' Oreal Excellence Creme poate fi comandată și online, de AICI, în gama completă de nuanțe, la prețul de 25 lei  . Avantajul este acela că livrarea se face direct la ușă, fără a mai căuta nuanța dorită prin magazine, iar prețul este mai avantajos.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...