joi, 8 martie 2018

Cosmetice noi


     La mulți ani tuturor femeilor, sper să vă bucurați din plin de această frumoasă zi, să vă bucurați de voi și, desigur, de mamele voastre dragi! 

    Debutul primăverii este dedicat femeilor, de aceea vă invit la o mică șuetă despre cosmetice. M-am răsfățat puțin cu acest prilej, sper că și voi ați făcut-o cumva, pentru că meritați.

    Nu rețin câte gentuțe pentru cosmetice am schimbat până astăzi. În adolescență știu că aveam unele mititele, la vremea respectivă arsenalul meu de machiaj se rezuma la câteva produse, cumpărate de la Avon sau Oriflame.
Că am experimentat a fi reprezentat al ambelor branduri nu e un secret, de acolo mi se trage curiozitatea pentru cosmeticele nou lansate și, tot de acolo, o doză de recunoștință față de mama, care se chinuia să-mi achite facturile lunare (La mulți ani, mama!)

   Revenind la borsetele pentru cosmetice sau portfarduri sau cosmetic bags sau oricum vreți să le numiți, știu că n-am avut niciodată vreun gentoi uriaș plin de produse de machiaj. Nu cochetez cu arta machiajului și sunt cât se poate de chibzuită la cumpărături, în special în ultimii ani . 

   Astăzi, prefer gentuțele mai micuțe, potrivite și pentru a fi luate în vacanță, în care poți să păstrezi necesarul pentru machiaj, dar să și strecori câteva produse travel-size.  Asta am și căutat, un portfard drăguț, cochet, cu fermoar, bun de depozitat în el produsele pe care le folosesc frecvent.

   Vito & Joe este un brand exclusiv de genți pentru cosmetice, un brand german care combină calitatea nemțească cu design-ul italian. Rezultatul îl reprezintă niște portfarduri de-a dreptul „delicioase”, din întâmplare am ajuns în dreptul unui raft și am rămas încântată de designurile romantice, feminine, fiecare dintre gentuțe fiind scoasă din anonimat de un anume detaliu. Eu m-am pricopsit cu modelul acesta roz pudrat, cu fundiță (preț 7 euro):

   Pentru conturul ochilor, prefer produsele sub formă de gel. Am încercat mai multe până acum, majoritatea sunt ambalate într-un mic borcănaș și includ o pensulă-aplicator foarte ușor de folosit. Este cazul și Gelului contur Maybelline Lasting Drama, la care am apreciat nuanța intensă de negru, fără să fiu nevoită să revin cu pensula peste prima linie trasată. Pensula cu design profesional are două capete, o pensulă cu peri pentru trasarea liniilor de contur și un aplicator cu burete pentru smudge. Aceasta este noua formulă a îndrăgitului gel-contur, ce s-a schimbat este ambalajul și aplicatorul cu două capete. O bilă albă pentru rezistența îndelungată, cât și pentru aplicarea super, super ușoară. Are și un preț accesibil, undeva în jurul a 30 lei. Îl găsiți online AICI.


    Căutam ceva pentru colorarea buzelor, mai discret, potrivit pentru machiajul de zi. Mă tot uitam în oglindă și mi-am zis că nu ar strica puțină culoare pe buze și, slavă cerului, rafturile abundă în astfel de produse cosmetice. 

    Am o mică slăbiciune pentru produsele pentru buze de la Revlon, mi-a plăcut mult tot ce am avut de la acest brand. La standul Revlon am văzut noul Ruj lichid mat metalic Ultra HD, a cărui imagine este simpatica Gwen Stefani. Produsul ăsta este un hibrid între luciu de buze și ruj care mă salvează de două chestii care nu îmi plac la produsele-mamă: 
            - senzația de buze lipicioase conferită de multe luciuri 
            - efectul de buze uscate provocat de majoritatea rujurilor mate. 

     Ei bine, rujul lichid de la Revlon mie mi se pare absolut grozav, este cremos și lasă o senzație plăcută pe buze, iar formula rezistă destul de bine. Eu mi-am ales un roz discret, culoarea arată natural, abia se observă. Se aplică ușor grație aplicatorului cu burete. Găsiți și online acest produs, AICI, varianta clasică, la prețul de 43 lei.



   De la brandul cosmetic Cien din Lidl am cumpărat setul de trei bombe de baie, o combinație parfumată de trandafir, lavandă și șofrănel. Sunt ambalate într-o cutie drăguță și au un preț mic, cred că am dat 3 sau 4 euro pe ele. Nu știu dacă se găsesc și la noi, eu chiar o să le caut la raftul cosmetic din Lidl când ajung acasă.     

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...